Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tapetserar vår inre hall. Det får artiga reaktioner. Jag är helnöjd. Visa bifogad fil 139347
Jättesöt tapet !Vi tapetserar vår inre hall. Det får artiga reaktioner. Jag är helnöjd. Visa bifogad fil 139347
Detta gillade jag! Snyggt!Visa bifogad fil 140488
Jag fick tummen ur och städade bort allt bråte på min byrå!
Tack!Detta gillade jag! Snyggt!
Visa bifogad fil 140488
Jag fick tummen ur och städade bort allt bråte på min byrå!
Hmm jag tror de är köpta på eBay eller nåt sånt för längesen? Det är små lejonhuvudenGud vilka läckra "knappar" på lådorna! Var har du köpt dessa? Eller de kanske är original?
Jättesnygga verkligen!Hmm jag tror de är köpta på eBay eller nåt sånt för längesen? Det är små lejonhuvuden
Lustigt, jag tror vi har precis samma fast i en annan färg på en skänk här hemma!Hmm jag tror de är köpta på eBay eller nåt sånt för längesen? Det är små lejonhuvuden
Jag har dem i guld på en mindre, vit byrå också! Tycker det blir så fint att byta knoppar.Lustigt, jag tror vi har precis samma fast i en annan färg på en skänk här hemma!
Visa bifogad fil 140708
Vi köpte den second hand av en tjej som hade rustat upp den själv, så inte heller jag vet var de kommer ifrån.
Men vilken underbar väggVisa bifogad fil 140712
Hallen med guldknopparna