Inredningstråden, del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen är kommoden i lilla toaletten klar. skrapat, målat och monterat tvättställ, blandare och knoppar. Var rätt bökigt att ordna rördragning då lådorna fick modifieras 🤯
ED572D87-3BFE-4A96-B716-9153B8644070.webp

Syns inte men det är engelskt röda ben, vilket även spegel och hyllor blir, de måste bara torka innan vi kan hänga upp.

Hahahaha. Jag sa till en kompis för några veckor sen att jag ville ha någon typ av hästskulptur i min nya lägenhet.

Idag skickade han den här som förslag, "jag såg den och kom att tänka på det du sa!"

Kan ju konstatera att den här pållen måste ha tittat långt ner i foderpåsen och att absolut ingenting har satt sig på benen 😅

1611565198101.webp

Hahahaha. Jag sa till en kompis för några veckor sen att jag ville ha någon typ av hästskulptur i min nya lägenhet.

Idag skickade han den här som förslag, "jag såg den och kom att tänka på det du sa!"

Kan ju konstatera att den här pållen måste ha tittat långt ner i foderpåsen och att absolut ingenting har satt sig på benen 😅

Visa bifogad fil 63788

Åh! Vill ha! :heart

Visa bifogad fil 63788
Underbar, den vill jag ha 😁
Synd att den var enorm 😂

Visa bifogad fil 63788
Så cool! :love: Var är den ifrån?

Äntligen är kommoden i lilla toaletten klar. skrapat, målat och monterat tvättställ, blandare och knoppar. Var rätt bökigt att ordna rördragning då lådorna fick modifieras 🤯
Visa bifogad fil 63746

Syns inte men det är engelskt röda ben, vilket även spegel och hyllor blir, de måste bara torka innan vi kan hänga upp.
Vad fint det blev! Älskar den gröna färgen :love:

Visa bifogad fil 63788
Vill du ha en mera muskulös häst?
HAS0144-.jpg

:angel:

Har sjuk beslutsångest har råkat köpa fler ljusstakar men vete tusan vart jag ska placera dem. 2 st Höga för blockljus i silver och så denna lilla. (har rättat till mittenljuset så nu är den inte sned längre)
143368419_806034053311837_774638458695190960_n.webp

Jag har för litet hus. Någon som kan ge mig lite mer plats? :D

Skämt åsido @Zinfernia jag kan tipsa om Hemmets Hjärta som har ett antal olika häst skulpturer, sök bara på häst på deras hemsida.

Du skulle skickat i pm.... nu är ju jag därinne och kollar och jag har liksom hästförbud hemma. (Har än så länge 16 olika hästinspirerade grejer varav 1 hästhuvud på väggen, 3 hästtavlor + en del större statyer mm så sambon har sagt nej den dummingen :cautious: )

Du skulle skickat i pm.... nu är ju jag därinne och kollar och jag har liksom hästförbud hemma. (Har än så länge 16 olika hästinspirerade grejer varav 1 hästhuvud på väggen, 3 hästtavlor + en del större statyer mm så sambon har sagt nej den dummingen :cautious: )
Jag känner mig såå skyldig ... not :devil:
Du verkar ju ha lite samma smak som mig så jag råder dig att kolla lite runt på annat också på den hemsidan :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
29
· Visningar
2 625
Senast: pepp
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 280
Senast: LinnK
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 440
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama