Vad har hänt med dina blommor?
Trips... har 4 monsteror kvar av över 20 stycken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har hänt med dina blommor?
BeklagarTrips... har 4 monsteror kvar av över 20 stycken
Katterna kan man köpa löstIngår katterna med lysande ögon också?
Oookej, @Krystalline hade tydligen rätt - jag trodde faktiskt inte att någon skulle våga göra KULORNA till en lampa??Katterna kan man köpa löst
Eh, spännande baksida?
Jobby The Cat Lampa, Vit - Seletti @ RoyalDesign.se
Visa bifogad fil 61776
En arbetsplats, då alltid av någon av oss gör några jobbdagar när vi är här, och vi har saknat ett bra ställe att jobba ostört på. sekretären kommer från min fars moster och kontorsstolen som tidigare stod vid sminkbordet i min tonårscrib nere i källaren kommer ursprungligen från kontoret hos bygdens varuhus.
Är det samma trä på undersidan av stolarna också, eller är det bara benen som är "bara"? Tänker att om du kan hitta någon "gömd" yta, som t.ex. undersidan av en stol, så skulle du ju kunna testa bets där utan att det syns?Gardinerna är uppe. Jag gillar dem som tusan.
Visa bifogad fil 62940
Gjort ett röjande på blommorna nu orkade jag inte med den ledsna monsteran så den åkte ut.
Skulle vilja betsa benen på stolarna lika mörka som bordet men vet inte om jag vågar. Måste ju få till det snyggt i såfall och vet inte riktigt hur
Är det samma trä på undersidan av stolarna också, eller är det bara benen som är "bara"? Tänker att om du kan hitta någon "gömd" yta, som t.ex. undersidan av en stol, så skulle du ju kunna testa bets där utan att det syns?
Kanske undersidan av fötterna? Eller på insidan av ett ben nära undersidan av dynan så kanske det inte syns så tydligt.Tyvärr är det enbart själva benen som är bara. Funderar på att köpa någon enkel och testa på annat trä. Har en mörkbrun/svart men tycker inte just den är så jättebra. Därför blir jag extra tveksam