Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har målat om ett furuskåp och monterat belysning. Kostnad: 500kr för belysningen och en slant för knopparna.
En växt (typ gullranka) som får klättra längs med ljusslingan är min spontana idé. Kanske en på höger sida och en på vänster sida, så möts de uppe i mitten. Ingen quick fix i och för sig, det kan ta ett tag att få dem tillräckligt långa...Jag har problem med hur jag ska rama in mitt vardagsrumsfönster. När jag köpte lägenheten var fönstret gammalt och vackert. Sen bytte föreningen alla fönster, vilket behövdes, men det nya är inte lika vackert och behöver dekoreras.
En kappa fastnar varje gång jag stänger dörren. Längder hamnar i vägen för bokhyllor. Jag gjorde det här igår och det är bäst hittills så det får vara kvar över vintern. Har haft en idé om att måla en bård runt fönstret men det blir jobbigt att dölja snyggt när jag ska flytta. Visa bifogad fil 61108
Jag har problem med hur jag ska rama in mitt vardagsrumsfönster. När jag köpte lägenheten var fönstret gammalt och vackert. Sen bytte föreningen alla fönster, vilket behövdes, men det nya är inte lika vackert och behöver dekoreras.
En kappa fastnar varje gång jag stänger dörren. Längder hamnar i vägen för bokhyllor. Jag gjorde det här igår och det är bäst hittills så det får vara kvar över vintern. Har haft en idé om att måla en bård runt fönstret men det blir jobbigt att dölja snyggt när jag ska flytta. Visa bifogad fil 61108
Små saker man kan göra när man är sjukskriven: sätt fint papper i byrålådorna!
Visa bifogad fil 61223
Fint, ja klart man ska ha fint i byrålådorna .
Tycker det gör stor skillnad
+ @pepp Så fint, sådär kanske jag också skulle göra. Vad är det för sorts papper ni använt?Fint, ja klart man ska ha fint i byrålådorna .
+ @pepp Så fint, sådär kanske jag också skulle göra. Vad är det för sorts papper ni använt?
+ @pepp Så fint, sådär kanske jag också skulle göra. Vad är det för sorts papper ni använt?