Måla om och sedan lägga på ett lager båtlack?+ @athena_arabians
Panelen är redan dålig i nedre kanten där det sitter mot bänkskivan. Så det ser lite tråkigt ut. Var först inne på det med men kommer inte bli bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måla om och sedan lägga på ett lager båtlack?+ @athena_arabians
Panelen är redan dålig i nedre kanten där det sitter mot bänkskivan. Så det ser lite tråkigt ut. Var först inne på det med men kommer inte bli bra
Byta Panelen mot ny och sen lacka?Måla om och sedan lägga på ett lager båtlack?
Pust! Detta blir nog bra ändå!
Jag måste sätta ngt på väggen till höger. Plus måste byta bord osv.
Visa bifogad fil 109873
Har du funderat på ett "Äpplet" med iläggsskiva?
Hur stort får det plats med?
Typ 1m diameter. Undviker helst större
https://da.auction2000.online/auk/w.object?inC=DA&inA=20221205_1111&inO=1625
Jag såg det här när jag var in och kollade om de hade något kul från Rörstrand
Snyggt! Dock ovalt. Verkar vara lättare att hitta ovala bord än just runda. Fått många tips på just ovala bort på instagram nu
Det går att lösa med en sticksåg och slippapper. Måla det gärna vitt också!Snyggt! Dock ovalt. Verkar vara lättare att hitta ovala bord än just runda. Fått många tips på just ovala bort på instagram nu
Det går att lösa med en sticksåg och slippapper. Måla det gärna vitt också!
(Hukar mig för alla ruttna tomater som @athena_arabians snart kommer att kasta på mig )
Var hittar man sådana?Visst måste jag köpa denna till nya huset?
Visa bifogad fil 110132
Ja, shabby chic så måla först och distressa sen! Slipa bort lite hörn och banka med hammare så att minst en låda blir skev. Men jag föredrar något mer unikt och spännande än carpe diem, så ta en stämpel som säger typ "bilskrot 1978" eller "hundtrim Pigalle" på franska.Snubblade över denna och insåg plötsligt att varje hem med självaktning givetvis måste ha en poudreuse.Visa bifogad fil 110135
Nu återstår frågan om jag borde måla den vit och skriva Carpe diem på den?
Snubblade över denna och insåg plötsligt att varje hem med självaktning givetvis måste ha en poudreuse.Visa bifogad fil 110135
Nu återstår frågan om jag borde måla den vit och skriva Carpe diem på den?
De är specialtillverkade av en bekant så helst vill jag ju inte tipsa om henne ifall stolen försvinner innan jag bestämt migVar hittar man sådana?