Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det du ska titta efter är färgtemperatur. Mäts i Kelvin. Dagsljus är kallt blått ljus medans tex glödlampor är varmt gult ljus.Jag är uppenbart sämst på att googla, så provar att fråga här. Har köpt en dagsljuslampa till arbetsplatsen och jag älskar verkligen det ljuset! Vet inte om det hjälper i långa loppet, men jag skulle vilja ha likadant ljus i tex hall- och sovrumslampan. Men hittar inga glödlampor med sådant ljus. Hjälp! Nån som vet var de finns? Så jag sen kan köpa en plafond eller liknande som glödlampan kan sitta i.
Det du ska titta efter är färgtemperatur. Mäts i Kelvin. Dagsljus är kallt blått ljus medans tex glödlampor är varmt gult ljus.
(Lånad bild) Visa bifogad fil 108203Jag har köpt LEDar på Ikea som jag har i lampan över köksbordet.
Är dock bara på 4000K . Tror dom hade "opalvit" som färg.
Tack! Kollade nu och min lampa (vars led inte går att byta) är på 6500 K. Jag som trodde att den hade ett varmt sken, tänk så man lär sig.
Inredning och inredning, men den här pjäsen ska få en hedersplats där jag alltid kan se den! Har letat en sen april och Äntligen har jag en karaff och den är en GRIS!
Visa bifogad fil 108391
Jag tänkte exakt på något sånt där!! Jag är förtjust i ett liknande mönster med blått och rött i, men tänkte att rött kanske inte riktigt passar med rosa. Tänkte kommentera ändå med något marockanskt mönster ... Men så har du redan kommit med den idén själv! Approved!Efter en massa tittande har jag nog fastnat för detta, kul att bryta av med något helt annat
Får se vad sambon tycker. När jag pratade om det i morse var svaret, gör det du men jag kommer INTE hjälpa till
Sen vet jag hur det blir, han kommer visst hjälpa till pga snäll och eftersom jag är en evig tidsoptimist kommer jag inte hunnit klart innan jag måste åka till jobbet så han får göra färdigt själv
Jag kan aldrig vänta med saker utan måste börja på en gång när de kommer
Visa bifogad fil 109642