Maken har bestämt sig för att gå emot sina huvudspöken och ta ett leap of faith, så det ser ut som att vi skriver kontrakt på fredag
Åh så härligt och spännande. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maken har bestämt sig för att gå emot sina huvudspöken och ta ett leap of faith, så det ser ut som att vi skriver kontrakt på fredag
Haha jag målade i dotterns rum idag med en pensel som egentligen är till för smink. 5 mm bred. Bara för att jag inte klarar av när gränsen mellan vägg och tak inte är spikrak. Och taket är vitt och väggen knall-lila så var sjukt pilligtHaha, igenkänningen! Maken är så glad och nöjd med vårt liv men utan mitt driv hade vi också bott kvar i min hyreslägenhet, ogifta och utan barn. Han vill så mycket, men sen blir det liksom en vägg av frågetecken och vägval som gör att det blir tvärnit.
Och så in i bomben petnoga. I vår nuvarande lägenhet har han fått mig att ligga med akvarellpensel och måla små små sprickor i lister och takkronor
Målartejp is the shitHaha jag målade i dotterns rum idag med en pensel som egentligen är till för smink. 5 mm bred. Bara för att jag inte klarar av när gränsen mellan vägg och tak inte är spikrak. Och taket är vitt och väggen knall-lila så var sjukt pilligt
Jag jobbar inte så, minipenslar är min grej.Målartejp is the shit
Ja inget blir så rakt och snyggt som med maskeringstejp! Spärrmåla, låt torka och rolla. Ta da perfekt resultat varje gång!Målartejp is the shit
Vi brukar göra rent så kan man använda det nästa gång. Våra rollers är mer än 12 år gamla och använda 4-5 gånger.Jag jobbar inte så, minipenslar är min grej.
Mvh gillar uppenbarligen att slösa tid
Helvete vad rollers det går åt för övrigt. Har köpt rollers och penslar för nästan 3000 hittills. Okej pyttesumma i sammanhanget men bisarrt mer än jag trodde.
Är så olika färger och totalt dränkt så går inte. 5 rollers är dränkta i lim så de är bara att kasta tex. Känns slösigt men what to do.Vi brukar göra rent så kan man använda det nästa gång. Våra rollers är mer än 12 år gamla och använda 4-5 gånger.
Ja inget blir så rakt och snyggt som med maskeringstejp! Spärrmåla, låt torka och rolla. Ta da perfekt resultat varje gång!
Glömde förresten det är minst 3 tapetseringar. Sist målades mörkrosa först och sedan aprikos. Men vi båda kommer från lackeringsbranchen så vi kanske är vana vid att göra rent verktygen...Är så olika färger och totalt dränkt så går inte. 5 rollers är dränkta i lim så de är bara att kasta tex. Känns slösigt men what to do.
Vi slänger allt tänker inte måla om huset igen så nästa hus ska väl säkert målas men det är flera år bort.Glömde förresten det är minst 3 tapetseringar. Sist målades mörkrosa först och sedan aprikos. Men vi båda kommer från lackeringsbranchen så vi kanske är vana vid att göra rent verktygen...
Kantroller är bra till sånt!Haha jag målade i dotterns rum idag med en pensel som egentligen är till för smink. 5 mm bred. Bara för att jag inte klarar av när gränsen mellan vägg och tak inte är spikrak. Och taket är vitt och väggen knall-lila så var sjukt pilligt
Men gud vad smart! Synd att typ allt är färdigmålat.Kantroller är bra till sånt!
Visa bifogad fil 92060
Har ni skrivit?Usch vad det känns skakigt att göra bostadsaffär exakt just nu! Till och med för mig som är rätt mañana med svängningar.
Hoppar in här för jag har efter en lång tids letande blivit med stuga. Kontraktet skrev vi för en dryg vecka sedan och idag besiktigade och hittade inga större saker att anmärka på. Så den 27:e har jag 2200m2 tomt och 69m2 stuga Jag ska behålla min lägenhet så kommer ha detta som fritidsboende