Sv: Hurra!!!!

Grattis!
Jädrar vad fort det verkat ha tatt sig :D

haha, exakt så tänkte jag åxå!
var ju inte länge sen ja läste att freya ville ha en till och vänta på mens och sen kom mens och innan ja visste ordet av, så var det ett nytt datum i gravidtråden.

jättegrattis freya!!!!!!!

Ha ha, jag är tydligen rätt fertil =)

Idag har jag ringt barnmorskan och nu är tid inbokad till 21 januari. Då ska vi också få tid för ett tidigt UL, blir skönt tycker jag.

Tack för alla gratulationer!

//Julia

Hahaha jag får väl gratta dig här också :D

Men om du ska lyckas lura buke så får du inte skriva lika som när du skriver med ditt vanliga nick ;)

Hihi det bara lös Freyja om inläggen *hihi*

STORT GRATTIS

Stort grattis Freya! Vad skoj att lilla My ska få ett syskon, har ju sett att du gått och väntat och väntat på det. Och det var himla kul att läsa tråden i ett svep. Sååå ägd :p

ha ha, fast det var egentligen bara för att inte andra som kanske läser mina inlägg (alltså folk jag känner privat) skulle få reda på det, ni får ju gärna veta! :D

Jag får förbättra mig till nästa gång då ;)

Lingonben: Ha ha :D

Fast jag menade inte så, tyckte det var kul att ni gissade, men jag trodde inte att alla skulle vara så eniga så det bara inte gick att inte avslöja sig =)

Som sagt, det är bara kul att ni vet, ville bara inte att någon som jag känner skulle läsa det här och att det sen skulle spridas vidare till andra vänner inna jag hunnit berätta det själv. Men nu har jag berättat för de flesta så nu spelar det ändå ingen roll :D (för jag kan ju bara inte hålla mig!)

haha jaha,... ja eniga var vi ju :D Jag kunde heller aldrig hålla mig, varken med ettan eller tvåan. Goda nyheter är till för att dela med sig av :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 619
Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 508
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 777
Senast: Snö
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!