Sv: Hurra!!!!

Tack för alla gratulationer!!!

Kul att ni är så enade i era gissninger :D Tyvärr kommer jag nog att låta er vara nyfikna ett tag till!

GRATTIS, hoppas det går vägen :)

JAg blev med så nyficken nu ju... men får tydligen hållas lite på halster....kommer vara noga att kolla in sen när du berättar vem du är!!!!

kl

Grattis Freyja!! :banana: ;)
Klart det är du, inte skulle du hoppa in i en "jag är gravid-tråd" utan att skriva grattis till den lyckliga!! Nä, sån är inte du!

Grattis igen! :D

dubbelpostat..

Senast ändrad av en moderator:

kl

Vad roliga ni är, här gick det minsann inte att hålla något hemligt! :D Egentligen gör det ingentig, tänker mest på andra som kan vara inne och läsa som jag inte har berättat för, men men, nu får det var såhär!

Tack för alla gratulationer, känns väldigt spännande (och lite läskigt).

comfort: Ja, det tog sig minsann på andra försöket, så jag är nöjd!

//Julia

Hihi du skulle lagt till lite stavfel och inte låtit så sprudlande glad som bara du gör ;) Vi turas visst om i magtråden du och jag hihi. Jättegrattis och stort lycka till!

Ha ha, ja kanske =) Men det hade nog inte hjälpt med tanke på hur man snokar upp tid för inloggning och utloggning av olika användarnamn och sånt :D

Ja, vi går om varandra, blir det ett tredje sen när jag är klar att föla då eller?
Isaac är gudomligt söt!!

Och tack för bidrottninggelen! Jag åt den ett tag i början då när jag fick den, men sen slutade jag. När mensen kom tillbaka tänkte jag inte mer på det, men när jag inte blev gravid första försöket tänkte jag att jag skulle prova den här gången, och då tog det sig minsann!

Grattis :) vad härligt, här är en till som mer än gärna vill ha en liten till gärna nu direkt..mannen min vill dock vänta så ja vad gör man ;)

/Madde

Hihi ja jag gör gärna om det, men först tänkte jag hinna flytta till Sverige. Får väl se vad gubben tycker också, han börjar ju bli till åren och tycker nog det räcker :D Han har ju en sen innan också.

Kul om gelén funkade!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 619
Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 508
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 777
Senast: Snö
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?