På Senior.Jag har ju iof varit här sen stallet-tiden och träffat över 50 bukefalister i verkliga livet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På Senior.Jag har ju iof varit här sen stallet-tiden och träffat över 50 bukefalister i verkliga livet.
På Senior.
Här på Senior är jag känd men kanske inte du lika mycket.Det får stå för dig.
Att inte kunna svara på en fråga är lönlöst för en diskussion.Att du ens ställer frågan visar att det är lönlöst att föra en diskussion.
Här på Senior är jag känd men kanske inte du lika mycket.
Därför så skulle de andra här på Senior reagera om jag for med osanning.
Men det skulle de inte vara lika insatta i när det kommer till dig.
Det handlar om att alla, även kvinnor, behöver dra sitt strå till den allmänna stacken.Om jag som kvinna vill vara hemma och skrota, leva på sparade medel jag tidigare arbetat ihop osv en tid för att jag surat ihop på mitt jobb måste jag väl själv få välja det?
Jag har inte läst alla inlägg, så ni får väl ursäkta att jag råkar ställa en likadan fråga som någon annan (utan att veta om det).Jag har skrivit 157 inlägg i den här tråden för att försöka att förklara just det.
Och om det ännu inte har klarnat så verkar det ytterst svårt att komma vidare.
Det måste jag hålla med om.
Stå för mig?det får stå för dig.
Dock så undrar jag om inte det där med ladorna känns kryptiskt.Jag har inte läst alla inlägg, så ni får väl ursäkta att jag råkar ställa en likadan fråga som någon annan (utan att veta om det).
Stå för mig?
Hur får du in det i sammanhanget?
Och nu så kom det där igen "Du vet inget om mig" nu i orden "Du har inte den blekaste aning...".
Det måste ju vara så att du inte själv ser hur det som du skriver ser ut.
Nej jag berättar hur de känner mig och att jag därför inte kan fara med osanning på forumet utan att det skulle bli storm i tråden.Men det är ju du som berättar hur andra känner mig.
Det känns som om du inte läser allt, hon skrev att hon dragit sitt strå till stacken och tog en paus för att komma igen. Det är väl ändå inte fel?Det handlar om att alla, även kvinnor, behöver dra sitt strå till den allmänna stacken.
Och nu så menar jag inte pengar utan funktioner.
Om ingen ville arbeta så skulle det inte finnas ambulanser, sjukvård, vägar, allmänna kommunikationer och allt det där som vi ser som självklart att ha tillgång till.
Att då dra sig undan arbete är att hänga på andra utan att själv erbjuda något att hänga på.
Denna tråd visar ju på att det inte kommer bli så att alla slutar jobba om möjligen fanns utan många skulle ju fortfarande jobba, en del 100% och andra jobbat mindre, tycker det är få i tråden som helt skulle sluta helt.Det handlar om att alla, även kvinnor, behöver dra sitt strå till den allmänna stacken.
Och nu så menar jag inte pengar utan funktioner.
Om ingen ville arbeta så skulle det inte finnas ambulanser, sjukvård, vägar, allmänna kommunikationer och allt det där som vi ser som självklart att ha tillgång till.
Att då dra sig undan arbete är att hänga på andra utan att själv erbjuda något att hänga på.
Nej jag berättar hur de känner mig och att jag därför inte kan fara med osanning på forumet utan att det skulle bli storm i tråden.
Resten har du själv kokat ihop.
Nej då det är inte fel.Det känns som om du inte läser allt, hon skrev att hon dragit sitt strå till stacken och tog en paus för att komma igen. Det är väl ändå inte fel?
Hur fungerar det då eller snarare borde fungera enligt dig? Vi verkar alla ha väldigt olika syn på det här.Nej då det är inte fel.
Men att påstå att det inte spelar någon roll för andra vilka val som man gör - det är fel.
Så fungerar det inte.
Ja tråden är inte så farlig alls.Denna tråd visar ju på att det inte kommer bli så att alla slutar jobba om möjligen fanns utan många skulle ju fortfarande jobba, en del 100% och andra jobbat mindre, tycker det är få i tråden som helt skulle sluta helt.
Man skall vara medveten om hur de egna valen påverkar omvärlden.Hur fungerar det då eller snarare borde fungera enligt dig? Vi verkar alla ha väldigt olika syn på det här.