Hade jag sagt det fetade till min partner hade han tittat konstigt på mig innan han börjat gapskratta
Och hade jag börjat använda ordet "glädjeport" så hade det nog inte blivit så mycket mer vuxenmys i det här huset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag sagt det fetade till min partner hade han tittat konstigt på mig innan han börjat gapskratta
Jag hade skrivit sluta upp med ditt patriarkala beteende, på ett random forum på Internet,
innan jag försiktigt deletat inlägget innan nån såg det. Vill inte att nån ska ta illa upp.
Sedan hade jag visat pojkvännen den cachade informationen.
Men först efter en fyra-fem veckor.
Nej det hade inte hänt, alls.Det hade ju uppenbarligen hänt om du hade umgåtts med ts bekanta?
TS sitter och gottar sig åt den snaskiga diskussionen.V (Var är TS i diskussionen, btw?)
Den brukar ju vara olika stor vid olika tillfällen.Fast då hade han inte behövt kolla om den var stor. Då hade han väl vetat storleken på den redan.
Och hade jag börjat använda ordet "glädjeport" så hade det nog inte blivit så mycket mer vuxenmys i det här huset.
Nu förstår jag ingenting. På vilket vis är det ett patriarkalt beteende att ta någon på snoppen?Jag hade skrivit sluta upp med ditt patriarkala beteende, på ett random forum på Internet,
innan jag försiktigt deletat inlägget innan nån såg det. Vill inte att nån ska ta illa upp.
Sedan hade jag visat pojkvännen den cachade informationen.
Men först efter en fyra-fem veckor.
Hur tänker du då om din flickvän blir klämd mellan benen av en tjejkompis? (Du valde att inte ha med det exemplet, så jag undrar )Jag kan faktiskt inte riktigt förstå dem som inte reagerar. Jag hade inte tyckt det var okej om en tjejkompis gick fram och klämde honom mellan benen. Inte heller om min flickvän hade blivit klämd mellan benen av en killkompis.
Bara för att det råkar vara (killar?) av samma kön är det ok att kliva över gränsen?
Problemet är att vi inte vet om personen klivit över någon gräns eller ej.Jag kan faktiskt inte riktigt förstå dem som inte reagerar. Jag hade inte tyckt det var okej om en tjejkompis gick fram och klämde honom mellan benen. Inte heller om min flickvän hade blivit klämd mellan benen av en killkompis.
Bara för att det råkar vara (killar?) av samma kön är det ok att kliva över gränsen?