Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant!
Om det hade varit en tjej som blev tagen på så hade det nog låtit annorlunda, men nu var det en man och då är det plötsligt "inte min sak att sköta". Var är skillnaden?
Om någon tar mig på fittan hoppas jag att någon (mer än jag) faktiskt reagerar på det och inte bara står och glor på. Man behöver inte ge folk på käften först och fråga sedan om jag ville, men om man känner mig vet man att jag inte uppskattar att nån tar på min fitta utan tydligt tillstånd och därmed också är beredd att stå bakom mig när jag fräser ifrån eller om jag inte vågar fräsa ifrån på det vis jag borde, av någon anledning. Jag skulle reagera på samma sätt om det var någon annan som blev tagen på.
Om någon tar mig på fittan hoppas jag att någon (mer än jag) faktiskt reagerar på det och inte bara står och glor på. Man behöver inte ge folk på käften först och fråga sedan om jag ville, men om man känner mig vet man att jag inte uppskattar att nån tar på min fitta utan tydligt tillstånd och därmed också är beredd att stå bakom mig när jag fräser ifrån eller om jag inte vågar fräsa ifrån på det vis jag borde, av någon anledning. Jag skulle reagera på samma sätt om det var någon annan som blev tagen på.
Det är nog de där männen som öppnar dörrar och drar ut stolar just för kvinnor som skulle tycka att det var deras sak att ingripa om deras partner blev tafsad på av en kompis.Nu var det först och främst inte vem som helst som kom fram och tafsade på kuken utan det hypotetiska faller gäller kompis. Kompisrelationer lan man förhoppningsvis sköta själv. Skulle någon av mina kompisar ta mig på fittan skulle jag definitivt fråga vad fan hem sysslar med. Jag skulle inte förvänta mig att min man går in och styr upp. Sedan ska man självklart backa upp varandra om det behövs.
Vet du vad?Jag blir skitförbannad men min kille verkar inte bry sig,......
Och det var backa upp jag menade, men det var väl otydligt skrivet av mig....Nu var det först och främst inte vem som helst som kom fram och tafsade på kuken utan det hypotetiska faller gäller kompis. Kompisrelationer lan man förhoppningsvis sköta själv. Skulle någon av mina kompisar ta mig på fittan skulle jag definitivt fråga vad fan hem sysslar med. Jag skulle inte förvänta mig att min man går in och styr upp. Sedan ska man självklart backa upp varandra om det behövs.
Jag blir skitförbannad
Om min kille accepterade det, skulle jag förmodligen göra en mental notering om att han kanske inte berättat för mig att han är bisexuell.Vad skulle ni göra om en kompis till er kille gick fram och tog er kille 2 gånger på snoppen under en festkväll för att "känna om den var stor"? (killen var inte speciellt full och pratade bara sex hela kvällen och jag tyckte han var vidrig)
Hur skulle er kille reagera tror ni?
Min förra tråd togs bort och jag har funderat mycket på detta... Jag blir skitförbannad men min kille verkar inte bry sig, han såg mest ut att tycka det var lite pinsamt när det hände och tycker jag ska "sluta tjata" när jag tar upp det efteråt...
Min förra tråd togs bort och jag kan inte sluta tänka på detta och bli arg. Är det jag som överreagerar?
Lite synd att den försvann.För att en person kritiserade en annan och då vaknade andra som verkade se chansen att hacka på samma person. Framför allt en tror jag inte hade diskuterat i tråden alls innan hon dök upp och gav sig på den kritiserade personen. Så såg det i alla fall ut sent igår kväll när jag läste den då låsta tråden.
Det här med gillanden och troféer är ju rena knarket.Du är kung!
Inte här heller, eftersom vi undviker personer som gör såna saker.Situationen skulle aldrig uppstå.
Alltså du måste ha en partner bland stammisarna här? Eller en liten pingklocka i datorn som aktiveras de tre gånger om året som någon här skriver ditt namn.Det här med gillanden och troféer är ju rena knarket.
Alltså du måste ha en partner bland stammisarna här? Eller en liten pingklocka i datorn som aktiveras de tre gånger om året som någon här skriver ditt namn.
Jag har en tjallare, ja, och om du ens tänker tanken att ta henne på snoppen så måste jag varna dig att jag inte kommer att reagera särskilt väl!