Vi är ju båda 30 + och vill båda ha familj och stadja sig. Han har tidigare kommit från relationer där tjejen mest levt på honom och inte bidragit till ekonomin. Här är vi mer jämställda när de gäller ekonomi men man märker att han är en sån perosn som hellre flyr från problemen än tar tag i de. Jag vet inte så mycket ifrån hans tidigare relationer mer än att han sagt att de alltid varit han som gjort slut och bett de flytta typ. och han sa att han har aldrig gett ett förhållande såmånga chanser som han gjort med vårt. För han känner också att de är värt att kämpa för men sen ifrågasätter han är de värt att kämpa för, kommer de bli bättre. Ingen av oss vill gå runt och vara irriterade på varandra. MEn samtidigt säger vi båda att vi har de så jäkla bra när vi väl är där. Vi har roligt ihop vi skojar med varandra vi kan vara oss själva. Vi båda har våra egna problem vi måste jobba på. Han har också sagt till mig att han till å från känner sig deprimerad och han är ledsen hur han är mot mig ibland. MEn jag måste ockås tänka på hur jag är mot honom. som att jag en gång kallade han snål de tog väldigt hårt på honom och inget han pratade om förens 3 veckor senare då fler tjejer i hans relationer kallat han detta.