Hur ofta skadad/sjuk?

Sv: Hur ofta skadad/sjuk?

Jag har haft min häst i 8 år och under den tiden har hon haft korsförlamning två gånger, fått ett inflammerat sår och haft två hovbölder samt inflammation i ena hoven.
Plus lite småsår från att ha rivit sig på träd, några svullna getingstick, något broddtramp. Förkyld har hon varit tre gånger, så att hon haft lite feber och varit snorig.
Jag har utnyttjat försäkringen en gång, det var när hon hade hovbölderna (misstogs för fång först = röntgenundersökning etc.)

Liknande trådar

Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
19 20 21
Svar
408
· Visningar
35 284
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 916
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 065
Senast: Lavinia
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Träning och hälsa del 12
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur