Om ni köper kvalité, vad köper ni för märken?
Jag är fullkomligt oinsatt är jag rädd, men gillar tanken på att ha bättre basplagg.
Jag är fullkomligt oinsatt är jag rädd, men gillar tanken på att ha bättre basplagg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker dock att det är svårt att veta vilka märken man ska satsa på. Dyrt är inte alltid bra!Det är ENORM skillnad på kvalitet och billigare kläder. Kvalitet håller i regel formen och färgen i åratal. Det gör inte billigare kläder.
Ni som valt att satsa på kvalité på kläder istället för kvantitet. Vad kostar en dyr kofta (som exempel) enligt er?
Har ju arbetskläder då jag jobbar inom vården. Klassisk vårdklädsel.Jag har enormt mkt kläder vilket beror på att det är ett intresse hos mig. Men nu har jag börjat fundera på hur mkt kläder folk anser att de behöver? om man inte har något stort klädintresse?
Jag vet att det är som att fråga hur långt ett snöre är. Men säg att man som mig har ett kontorsjobb där jag vill vara lite "vardagsfin" dvs går ofta i klänning eller snyggare byxor dvs vill ej ha en sunkig urtvättad t-shirt. Sen beror det ju på vad man har för vardag dvs det kan vara bra med något ombyte till kläder om jag ska måla om hemma samt ett ombyte till träning samt ett ombyte till mjukiskläder att hänga hemma i.
Sen beror det väl också på hur ofta jag vill tvätta.
Så dagens fåniga fråga är .. ni utan klädintresse men liknande livsstil..
Hur många tex plagg har ni att ha till jobbet? Säg två par byxor att växla med? två klänningar?
Hahaha. Det svaren väntar vi ivrigt påMåste fråga hur mkt kläder du har? Är du bra på att rensa ut och göra dig av med kläder