Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad världen hade varit bättre utan mig!
Jag vet inte ens om jag har varit hos marsvinen idag
Likgiltig är nog en ganska bra beskrivning, men även hopplöshetskänslor för att jag inte har fått sova ordentligt på två veckor. Jag är så trött på dagarna att jag är svimfärdig men jag ligger sedan och vrider mig i timmar innan jag somnar och när jag väl somnat så vaknar jag inte vilket betyder att jag sover bort halva dagarna. Har inte direkt någon ångest men känner jättestora obehagskänslor för att gå och lägga mig.
Känns också så hopplöst med min läkare och att det kommer blir jättesvårt att hitta en annan läkare om jag inte byter landsting.
Om jag mäter på rakbladet är såren ca 1cm djupa men de glipade ändå inte särskilt mycket, kanske en halv cm. 4st som nog är drygt 10cm långa (har förband på nu så går efter minnet). Blödde mycket, förlorade nog nästan 4dl blod (fick sitta med armen över ett glas för det bara blödde igenom pappret jag höll emot.
Du kanske skulle försöka byta läkare ändå? Hur mycket sämre kan det bli liksom?Jag ska till läkaren på onsdag. Det lkommer bara sluta med att hon inte gör någonting och att jag blir arg
Finns det inga andra eller vad beror det på?Mamma har försökt byta. Det blir troligen att byta landsting i så fall
Min läkare är så högt uppsatt att det typ inte går att klaga på henne och byta
Klart du får byta läkare. Hen kan liksom inte tvinga dig att vara hens patient. Sen är det ju frågan för om det finns någon att byta till. Så kan det ju vara.Min läkare är så högt uppsatt att det typ inte går att klaga på henne och byta
Fast med den läkare du har idag verkar det ju inte direkt gå framåt och ditt förtroende för hen verkar minst sagt lågt. Hur klarar du det i längden? :/Bor bara någon kilometer från landstingsgränsen så resan är inget större problem. Problemet är hur jag ska klara det
Bor bara någon kilometer från landstingsgränsen så resan är inget större problem. Problemet är hur jag ska klara det