Jackie verkar ha hämtat sig helt efter födseln tack och lov! Lite tunn i hullet fortfarande dock.
Utställningen gick superbra! Xíexie blev Bästa klippta 1, Dominik blev BIS pet 1 och Multi GuldPet och Sassy blev BIS pet 5 och GuldPet
Men fy fan vad trött jag var sista biten hem! Så trött har jag nog aldrig varit i mitt liv och hade det inte varit mitt i natten och helt fritt på bilar så hade jag inte kört för det var så jag hallucinerade
Sov i 13 timmar, var sedan vaken några timmar och sov sedan 10-11 timmar till.
Hade plåster på såren men de såsade något extremt på vägen upp så det rann från plåstret
och eftersom jag inte hade något extra plåster med mig så fick jag gå med en pappershandduk tejpad runt handleden hela dagen
Förövrigt mår jag rätt pissigt. Det svänger verkligen från pigg och gladare än på länge till nattsvart försvivlan från minut till minut och inte blir det bättre av att jag har noll koll på hur jag tar lamictalen. Vissa dagar blir det ingen alls och andra blir det två. Orkar inte ens bry mig för om min läkare har gett upp totalt, varför ska jag ha något hopp?