Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den hjälpen kan ju kanske en annan läkare ge dig?Jag vet inte hur jag ska klara något. Det enda jag vill är att kunna sköta mina djur och att sömnen fungerar
Förstår din rädsla, men det verkar ju rent bedrövligt som du har det just precis nu. Kan det inte vara värt ett försök? Trots att det är läskigt.Det funkar ju verkligen inte med dagens mediciner men jag är livärdd för att ändre mer
Det låter det inte som, TVÄRTOM!Det kanske bara är jag som har för höga krav
Du verkar få kämpa extremt mycket, och du gör det väldigt bra.Mamma skulle kolla upp med annan läkare, vet inte om hon har hunnit ännu. Just nu känns det som att jag vill ha en ny läkare. Vad som helst bara jag blir lyssnad på.
Jag skrev på facebook innan och det kändes som att alla inlägg var att jag är inte annorlunda någon annan, alla har det lika svårt och det är bara att acceptera att livet såg ut så. Blev så ledsen att jag tog bort inlägget. Men jag vet ju inte hur mycket de vet, jag skriver nästan aldrig något negativt på facebook. Men det kändes som att mina önskemål på hur jag ville må och klara var alldeles på tok för höga och alla har det precis likadant som jag eller värre
Jag tycker du verkar kämpa förtvivlat. Sen kan man inte orka sig frisk från vilken sjukdom det än gäller.Jag tycker inte att jag kämpar. Jag tycker att jag bara ger upp
Människor utan insikt i hur det kan vara att leva med sjukdom kan häva ur sig sånt, de fattar inte bättre. Försök att inte lyssna på det.På facebook kom det upp att jag måste kämpa mer
Det är helt rimliga krav, men visst, det kan ju kräva några förändringar för att komma dit. Typ en vettig läkare och annan behandling, eller något annat, vad vet jag? Men som du har det idag verkar helt ohållbart. Sen är det ju tyvärr så att en förändring kan kosta på innan det ger resultat, och det är så klart inte helt lätt att orka med när man mår som du verka göra.Jag vill bara kunna sköta och njuta av mina djur och att sömnen fungerar. Resten av livet skiter jag i. Det är de enda "kraven" jag har, allt annat ser jag som bonus. Det kan väl inte vara för mycket begärt?
Bara du kan ju avgöra om det är värt att testa något annat. Men att ha det som nu verkar jobbigt.Just det där att jag måste vänta på resultat och kanske må jättedåligt till jag vet om en ny medicin funkar eller inte skrämmer livet ur mig. Bara när jag bytte från p-piller till p-ring så var det katastrof i ett halvår
Mamma skulle kolla upp med annan läkare, vet inte om hon har hunnit ännu. Just nu känns det som att jag vill ha en ny läkare. Vad som helst bara jag blir lyssnad på.
Jag skrev på facebook innan och det kändes som att alla inlägg var att jag är inte annorlunda någon annan, alla har det lika svårt och det är bara att acceptera att livet såg ut så. Blev så ledsen att jag tog bort inlägget. Men jag vet ju inte hur mycket de vet, jag skriver nästan aldrig något negativt på facebook. Men det kändes som att mina önskemål på hur jag ville må och klara var alldeles på tok för höga och alla har det precis likadant som jag eller värre
Eller så stämmer det och det bara är jag som är lat och oduglig som inte kan klara av livet trots att det finns massor som har det mycket värre än jag och som ändå klarar det