Vad glad jag blir av att ni tänker på mig
Jag har inte skrivit för jag känner mig så jobbig.
Men överlag är det faktiskt ganska bra nu. Jag har inte jättemycket ångest, jag har mer energi och gör ganska mycket. Jag fixar med marsvinen och går halvlånga rundor med hundarna och just nu håller jag på att bygga en ny bur till vaktlarna. Jag fastnar fortfarande alldeles för länge vid datorn men nu när det är ljust längre så gör det inte lika mycket för då kan jag gå på kvällen istället.
Sassys ungar kommer inom en vecka och jag är supernervös för hon är enorm!
Det som jag mår riktigt dåligt för är dock vikten. Jag känner mig så fruktansvärt äcklig och fet. Jag är hungrig jämnt och äter alldeles för mycket. Sista tiden har jag också börjat äta mer godis igen för jag har varit på ställen där jag blivit bjuden och då kan jag inte låta bli. Jag håller på att minska ned på seroquel för att iallafall få bort lite av hungern och förhoppningsvis få upp ämnesomsättningen igen. Men jag hade behövt en rejäl bantningskur för att få bort allt. Och ännu värre blir det av att min syster har gått ned 10kg av sin medicin och bara fortsätter att gå ned trots att hon är supersmal nu. Flera andra runt omkring mig har också gått ned i vikt, men jag bara går uppåt