T
Tynna
Sv: Hur går det för era 07r? Del 3
Oj va roligt att se Kasze halvbror Kasze är också 2 nu och en sån som man vill "stuva undan" när man får besök Har haft samma problem som du med en stor buk, den har jag lyckligtvis fått bort nu men då har han vuxit bak igen o ser ut som en dragsterbil istället kan tänka mig att de tar lååång tid på sig innan de är riktigt bra. Mirroh själv tog ju tid på sig och var nog inte riktigt fin förrän vid 5-6 så håll ut! Finns bilder på våran sida om du vill se hur halvbrorsan ser ut.
Hälsningar Fia
Kl
Jag tycker min 2-åring inte ser klok ut just nu. Stå ordentligt när man ska ta bild kan han inte iheller.
Halsen har börjat bli grövre men bogen o bringan har inte hängt med.
Hans mage blir jag inte av med. Den hade han trots hingstbete i somras.
Sen har vi gumpen som lever ett eget liv. Just nu är han dock ganska jämn.
Han fäller ju o har lite olika färg på vinter- o sommarpäls.
Skulle bara fota han nya fina äppelgröna grimma, men de flesta bilderna vill jag inte visa. Måtte det bli en normal häst av honom.
// Linda
Oj va roligt att se Kasze halvbror Kasze är också 2 nu och en sån som man vill "stuva undan" när man får besök Har haft samma problem som du med en stor buk, den har jag lyckligtvis fått bort nu men då har han vuxit bak igen o ser ut som en dragsterbil istället kan tänka mig att de tar lååång tid på sig innan de är riktigt bra. Mirroh själv tog ju tid på sig och var nog inte riktigt fin förrän vid 5-6 så håll ut! Finns bilder på våran sida om du vill se hur halvbrorsan ser ut.
Hälsningar Fia