Lilla hjärtat då!
De är alldeles för bra på att hålla upp en fasad!
Ville fick mitt hjärta att slå extra idag, jag är iväg på praktik så husse var ute i skogen med honom, Ville drog med en hare, husse hörde skallet i 5-6 min och sen blev det tyst, han väntade, ingen Ville, han visslade, ingen Ville. Där skickade han ett sms till mig om hur jag brukar göra när vi är i skogen.
Efter att ha väntat 20 min och visslat med jämna mellanrum så skickade han iväg kusinen för att kolla av vägarna runt om. Ingen Ville.
Vi pratades vid ett par gånger för att lägga upp strategin, han ringde in fler för att hjälpa till och leta och jag funderade på om jag kunde åka hem från min praktik. Men så fick jag ett infall och kollade facebook, och där i den lokala gruppen var det en som hade lagt upp en bild på Ville och undrade om det var någon som saknade.
Typ 500 meter ifrån där husse har stått och visslat men Ville hade hittat folk och var överlycklig. Så när husse hämtade låg han och sov på deras kontor.
Men nu blir det gps på hädanefter, vi har inte tyckt att det har behövts men uppenbarligen drar han längre bort än vad vi har trott.