Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar på saken! Det värsta är att Imoen ser lovande ut för att kunna gå vidare till avel, och så har jag hittat en skitfin tik (typ kusin med småpojkarna) som jag ev får leasa... vart ska jag ha alla hundarna?!Du får ju inte sälja nån. Har inte hämtat mig från Aloy ännu. Bara att köpa ännu fler får liksom.
Jag jobbar på saken! Det värsta är att Imoen ser lovande ut för att kunna gå vidare till avel, och så har jag hittat en skitfin tik (typ kusin med småpojkarna) som jag ev får leasa... vart ska jag ha alla hundarna?!
Hos MAMMAN?
Känner mig så korkad. Blev liten kommunikationsmiss mellan mig och sambon i ett jävligt dumt läge. Jag fattade inte att han skulle gå iväg från trimbordet när vi friserade Watson, så jag höll inte riktigt koll och Watson hoppade rakt ner på trägolvet och slog dessutom i dammsugaren men ena frambenet.
Han lät inte, verkade okej efteråt och det var inga problem när han gick omkring efter att vi var klara. Men nu när han sovit ett par timmar så haltar han, ganska ordentligt också, på det benet han slog i dammsugaren med. Håller ibland upp tassen om han står still. Men han är inte ovillig att gå utan rör sig runt i lägenheten som vanligt, letar matsmulor under stolarna och sånt.
Känner inget konstigt, han låter mig gå igenom honom utan tecken på obehag och så. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Grattis till er! Här har det regnat på tvären hela dagen så jag bestämde att vi är gjorda av socker idag.I dag var äntligen vädret med mig. Inget regn
Ingen träning idag så Helga och jag tog en långpromenad på lite över milen. Lite kvalitétstid med matte
Visa bifogad fil 22253
Grattis till er! Här har det regnat på tvären hela dagen så jag bestämde att vi är gjorda av socker idag.
Känns skönt att höra att jag kan ta det lite lugnt. Han har sovit igen i typ tre timmar sedan en promenad då han haltade lite och nu märks det knappt trots att han nyss klev upp. Så det känns lite lugnare.Avvakta lite, en dag eller två. Han kanske är öm bara, och du vet vad som hänt.
Känns skönt att höra att jag kan ta det lite lugnt. Han har sovit igen i typ tre timmar sedan en promenad då han haltade lite och nu märks det knappt trots att han nyss klev upp. Så det känns lite lugnare.
Aysu hälsar att matte åter igen är en djurplågare.
Jag fick koppla henne när hon låg i soffan, övertala henne att gå ut, dra ut henne ur porten, dra med henne (hon backade...) till närmsta gräsplätt. Väl där så kissade hon lite och försökte sedan springa tillbaka till porten. När vi var vid porten så stod hon ihopkurad och tryckte sig mot den tills jag hann öppna den, och då rusade hon in, skakade på sig och när vi väntade på hissen viftade hon på svansen. Väl inne igen var det raka vägen till soffan och in under en filt.
Det är iaf tydligt vad hon tycker om det här vädret. Igen.
Igenkänningsfaktorn i det där! 100%!Aysu hälsar att matte åter igen är en djurplågare.
Jag fick koppla henne när hon låg i soffan, övertala henne att gå ut, dra ut henne ur porten, dra med henne (hon backade...) till närmsta gräsplätt. Väl där så kissade hon lite och försökte sedan springa tillbaka till porten. När vi var vid porten så stod hon ihopkurad och tryckte sig mot den tills jag hann öppna den, och då rusade hon in, skakade på sig och när vi väntade på hissen viftade hon på svansen. Väl inne igen var det raka vägen till soffan och in under en filt.
Det är iaf tydligt vad hon tycker om det här vädret. Igen.
EN bara.. och i Bromma... Så märkligt! Måste vara någon hyfsat ny salukiägare då... Fast iofs. Det var lättare förut. När jag hade Zala och Wahidah så var jag nästan ensam om att ha ljusa salukis. Sedan började en kennel föda upp i princip enbart ljusa och nu finns det massor. Nästan lika vanligt som de svarta. Tidigare gick det att veta ganska exakt vem någon träffat om det var just en ljus, just för att de var ovanliga en periodÅh, vi träffade en saluki idag! En med tossor på frambenen, och samma färg som dina. I Bromma
EN bara.. och i Bromma... Så märkligt! Måste vara någon hyfsat ny salukiägare då... Fast iofs. Det var lättare förut. När jag hade Zala och Wahidah så var jag nästan ensam om att ha ljusa salukis. Sedan började en kennel föda upp i princip enbart ljusa och nu finns det massor. Nästan lika vanligt som de svarta. Tidigare gick det att veta ganska exakt vem någon träffat om det var just en ljus, just för att de var ovanliga en period
Finns, eller fanns iaf tidigare, en man som jobbade där som hade släktingar i mellanöstern. De hade salukis och han blir så glad så fort han får syn på mina damerZoobutiken. Vi stannade och köpte 30 kilo hundmat. Roligt var att jag trodde det var du först, men det var en äldre look-alike tror jag