Var på andra tillfället i startlydnad i förrgår och Nessie skötte sig super-bra! Sen var vi där igår när det var öppen träning men höll oss en bit ifrån då det var så många på planen och tränade lite. Försöker träna upp stadgan i att sitta kvar, vilket aldrig varit ett problem tidigare men senaste tiden så har hon börjat tjuvstarta i agilityn och smyger gärna iväg annars också. De andra kursarna består av en fäfer, golden, tollare och boxer så jag är den enda med en hund under knähöjd .
På lördag klass 1 agility igen, jag kör med Nessie och husse tar Nike. Funderar på att anmäla oss till en inoff också nästa helg. På tisdag blir det BPH med Nessie, kommer träffa uppfödaren då hon har ett par av sina hundar anmälda. Idag tänkte jag försöka ta tag i min egen träning och komma iväg till gymmet..
Tjejerna i trädgården:
På lördag klass 1 agility igen, jag kör med Nessie och husse tar Nike. Funderar på att anmäla oss till en inoff också nästa helg. På tisdag blir det BPH med Nessie, kommer träffa uppfödaren då hon har ett par av sina hundar anmälda. Idag tänkte jag försöka ta tag i min egen träning och komma iväg till gymmet..
Tjejerna i trädgården: