Hon har så fint uttryck!
(Jag som är van vid fyrkantiga BCs kommer dock aldrig vänja mig vid schäfervinklar )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har så fint uttryck!
Hon har så fint uttryck!
(Jag som är van vid fyrkantiga BCs kommer dock aldrig vänja mig vid schäfervinklar )
Vafan säger du kvinna???Jarlas framben en mycket TYSK vinkel
Jarlas framben en mycket TYSK vinkel
Vafan säger du kvinna???
Men vart bor alla som haft fint väder idag?
När vi var ute på långpromenad i förmiddags töade det, alltså plaskblött i den dm snö som ligger kvar i skogen, och toksnöade från sidan Jätteäckligt enligt alla inblandade
Vi var ute och gick 8km idag och sedan blev det lydnadsträning för Floyd och för min träningskompis yngsta hund i morgon ska vi tävla
Nöjda hundar hemma nu
Jag har även bestämt hane till Ladda och pratat med hanhundsägaren idag. I april så åker vi söderut
Pssst @attheedge
Blev det den ni tänkte från början?
Nej och ja det blev den jag tänkte mig från allra första början, för flera år sen. Men inte den jag pratade om häromdagen
Jag har ingen koll men oavsett låter ju detta jättekul. Vad roligt för er. Väntar med spänning
Det är en superfin hane det kommer bli bra, får vi tro
Så spännande Vill du så får du gärna PM:a vilken, så jag kan kika närmare.Vi var ute och gick 8km idag och sedan blev det lydnadsträning för Floyd och för min träningskompis yngsta hund i morgon ska vi tävla
Nöjda hundar hemma nu
Jag har även bestämt hane till Ladda och pratat med hanhundsägaren idag. I april så åker vi söderut
Pssst @attheedge
Så spännande Vill du så får du gärna PM:a vilken, så jag kan kika närmare.
Lycka till imorgon