Har varit ute ett varv runt sjön på skidor. Min balans är ju helt åt helskotta men för Tinja börjar bitarna falla på plats i draget Vi ska fortsätta köra så regelbundet som möjligt. Kan nog bli en bra draghund av den där räven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gummileksaker är ju mjuka (alltså inte plast) Frisbeen t ex jag använder är så mjuk att den går att vika ihop. Som typ silikonFår nog också testa gummisaker, har varit låst vid att det ska vara mjuk. Men det är inte säkert att det är måste, trots allt.
Fungerar säkert Allting beror ju lite på vad hunden gillar och där är Skalman så himla smidig. Han gillar allt
Jag kör med alla leksaker som är tvättbara i maskin.Vi ska på återbesök på tisdag, så håll tummarna att allt är bra med valp då.
Hur gör ni f.ö. med leksaker utomhus? Tycker de blir så sjukt sunkiga och räliga att ta i. Kör med boll i snöre, "jaktleksak" med rosa fluff i ena änden och fleecekamp.
Har ni särskilda leksaker, eller är det bara att gilla läget?
Sån köpte jag till valparna när de var 3 veckor. Karla åt upp den, spårlöst försvunnen...
Sån köpte jag till valparna när de var 3 veckor. Karla åt upp den, spårlöst försvunnen...
Det var ju till och med godisdoft på den, för sjutton!De där höll inte länge här heller.
Det var ju till och med godisdoft på den, för sjutton!
Tackar @machafuko för sällskap och bilder idag. Stackars @bumpo fick lämna återbud. Krya på dig bump
Tackar @machafuko för sällskap och bilder idag. Stackars @bumpo fick lämna återbud. Krya på dig bump
Min hade tillsatt vaniljdoftVåra luktade bara äcklig gummi. De försvann ändå!
Åh andra sidan var den väldigt populär..?Sån köpte jag till valparna när de var 3 veckor. Karla åt upp den, spårlöst försvunnen...