Hunduppdatering del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
998.jpg

@russinbulle vad tror du om en sån här? Den lilla storleken är billig nog att köpa två..
 
Vi ska på återbesök på tisdag, så håll tummarna att allt är bra med valp då.
Hur gör ni f.ö. med leksaker utomhus? Tycker de blir så sjukt sunkiga och räliga att ta i. Kör med boll i snöre, "jaktleksak" med rosa fluff i ena änden och fleecekamp.
Har ni särskilda leksaker, eller är det bara att gilla läget?
Jag kör med alla leksaker som är tvättbara i maskin.
 
Idag på hundkursen fick vi testa klicker (vi fick i läxa från förra gången att klicka in hundarna till denna gången) så nu kan mitt fluff vifta på öronen och sätta nosen på ett plastlock :D Jättekul så det ska vi fortsätta med :)
 
Sån köpte jag till valparna när de var 3 veckor. Karla åt upp den, spårlöst försvunnen...
Åh andra sidan var den väldigt populär..? :D

Tror det blir en sådan ändå, den kommer vara med på träning/ promenad annars så ligger den i bilen. Hon är dessutom långt från glupsk, även om hon gillar att tugga på saker.
 
Vilken härlig dag det har varit idag! Suverän träning med båda hundarna på förmiddagen även fast lillvalpen missade leksaken och smakade lite på mig, satan vilket tryck det är i käkarna. På eftermiddagen tog vi en skidtur och Bill drog så bra att jag ramlade omkull två gånger och skrapade ansiktet, tänk att en så liten hund kan vara så stark och snabb :D Nu sover båda gott och jag får nog ställa in kvällsträning, det får bli imorgon istället. Jag är så himla glad över att ha två hundar som ställer upp på allt med glädje.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Ni vet hur det fungerar. Förra tråden hittar ni här...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
112 272
Senast: Viva
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
114 961
Senast: LenaH
·
Hundavel & Ras Del 1 http://www.bukefalos.com/threads/valp-2017.1412229/page-100#post-18206032 Här fortsätter vi!
38 39 40
Svar
780
· Visningar
57 574
Senast: bollen__
·
D
Övr. Hund Har du någonsin hamnat i nån dispyt/konflikt nån gång med nån närstående eller bekant eller kanske rentav främmande om din hund? Eller...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 483
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp