R
Raderad medlem 94602
Att jag aldrig tänkt på det ska genast inhandla ett! Finns det rosa tror du?
Du kan säker få tag i ett regnbågsfärgat med
Men du behööööver ju en brukshund till också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag aldrig tänkt på det ska genast inhandla ett! Finns det rosa tror du?
Nja regnbågsfärgat blir nog lite för Wild and crazy för PästosDu kan säker få tag i ett regnbågsfärgat med
Men du behööööver ju en brukshund till också
Jag är inte avundsjuk på valet, supersvårt sånt där! Men spännande att se vad du bestämmer dig förDet låter som att det skulle kunna passa jag har inte bestämt mig för hane ännu, det har dykt upp ett par intressanta som jag vill kika lite närmare på.
Så svårt.
Nja regnbågsfärgat blir nog lite för Wild and crazy för Pästos
Ja jag vet Pästos är ju typ pensionär, iallafall så vi lagt tävlandet på hyllan. Hon har en armbåge som inte är helt bra, så vill inte pressa henne... men är allt bra sugen på en valp
Är man inte alltid sugen på valp?
Alltså alltid sugen?! Nä, iaf inte en söndagsmorgon när man är trött som satanÄr man inte alltid sugen på valp?
Jag är mycket sugen på att behålla en tik från vårens parning. Försöker prata vett med mig själv och förklara att vi har tillräckligt hemma men mitt andra jag hör dåligt
Jodå. Förutom när man har valp. Men så fort de blir trevliga och slutar bita sönder saker och händer och ska rastas halva nätterna så har man ju förträngt allt negativt och kommer bara ihåg hur otroligt söta och gosiga de var.Näääääääääää!
NEJ!Är man inte alltid sugen på valp?
NEJ!
(men man är alltid sugen på att få hem en valp som supersnabbt blir vuxen, klok, tävlingsklar och fascinerande underbar )
Jag är inte avundsjuk på valet, supersvårt sånt där! Men spännande att se vad du bestämmer dig för
Btw, skröt ju så om min bil. När jag startade idag lös ett gäng lampor som inte ska lysa så fick åka till verkstaden och felsöka och boka tid i nästa vecka för reparation skulle varit tyst!!
Men vad för ras??
Det blir en MAS .
Var hemma hos Nessies uppfödare idag då vi ska passa hennes hane medans hon är borta på kryssning. Hon har en 9 veckors corgivalp hemma och jag dog söt-döden, dom öronen!! Tur att det är en hane annars kanske det blivit fler hundar här hemma .
Bild på valpisen hos Nessies uppfödare (alltså inte den vi ska köpa):
Snyggingen vi är hundvakt åt:
Som ska heta Gunde?En MAS? En liten typ från dalarna?
https://www.skk.se/sv/hundraser/miniature-american-shepherd/En MAS? En liten typ från dalarna?
Som ska heta Gunde?
https://www.skk.se/sv/hundraser/miniature-american-shepherd/
Dom har lyckats lobba in sin miniatyr variant av Aussie, trots att det strider mot AKCs egna regler.