Hunduppdatering del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick se att Per Jensen ska hålla föredrag på biblioteket och berätta om "Den missförstådda hunden". Är det något att gå på?
Som andra redan har svarat så skulle jag också rekommendera Per Jensen! Har gått på föreläsning för honom och haft flera av hans böcker som kurslitteratur, det är väldigt intressant forskning som han tar upp:)
 
Fick se att Per Jensen ska hålla föredrag på biblioteket och berätta om "Den missförstådda hunden". Är det något att gå på?
https://urskola.se/Produkter/162012-UR-Samtiden-Hunden-i-tv-Hundar-ar-inga-vargar

Och jag håller med om att han är bra. Var länge sen jag var på ett av hans föredrag nu men skulle absolut gå igen om jag fick möjlighet. Tycker han är duktig på att berätta också, så att det blir intressant och man förstår.
 
Crigas paradnummer: Sitta kanin.
Utöver detta så är hon också duktig på att stänga skåp och lådor. Den här hunden älskar trickträning och klurigheter :D

rDQybUf.jpg
 
Diagnosticerat av vet ja. Nej avlivning har aldrig varit på tapeten. Han har tack och lov inte haft såpass stora problem.
Vad skönt att höra. Ja jag får se hur det tar sig med Bobbers klor. Blir det alldeles förjäkligt får vi åka till vet så får dem göra något. Vad har du gett din för kosttillskott??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Ni vet hur det fungerar. Förra tråden hittar ni här...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
112 275
Senast: Viva
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
114 964
Senast: LenaH
·
Hundavel & Ras Del 1 http://www.bukefalos.com/threads/valp-2017.1412229/page-100#post-18206032 Här fortsätter vi!
38 39 40
Svar
780
· Visningar
57 579
Senast: bollen__
·
D
Övr. Hund Har du någonsin hamnat i nån dispyt/konflikt nån gång med nån närstående eller bekant eller kanske rentav främmande om din hund? Eller...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 483
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp