Gruppen Nordiska hunduppfödare är mindre, men en trevligare grupp än SKK hunduppfödareMycket roligare att prata skit om nån som inte kan försvara sig. Blir så pinsamt när man ljuger om nån och denne dementerar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gruppen Nordiska hunduppfödare är mindre, men en trevligare grupp än SKK hunduppfödareMycket roligare att prata skit om nån som inte kan försvara sig. Blir så pinsamt när man ljuger om nån och denne dementerar.
Då har ett poddavsnitt om tollaren kommit ut. Känns ärligt talat lite... sådär. Visst, jag hade förväntat mig något värre kanske, men detta var fortfarande lite sådär.
Tur var att tollarnas riktiga användsningområde faktiskt talades om och inte bara agility och lydnad som jag var rädd för. Men en hel del som sägs i podden känns väldigt färgat av en enda hundindivid.
Imorgon börjar vi en tävlingsinriktad valpkurs, jag och Gibbs. Lite små-ångest med tanke på att vi gjort cirka ingenting alls? Han kan hans namn, när han vill höra, vill säga. Han kan knappt sitt. Lasse är ju första tävlingshunden och en del saker vi gjorde när han var liten sitter liksom fortfarande i och måste jobbas "om" med, så det ska bli lite spännande också att ta en helt grön valp och köra tävlingsinriktat från grunden. Hoppas vi inte skämmer ut oss fullständigt.
Vad är det för podd?
Hundpodden Vår bästa vän!
Är den bra? Generellt alltså. Jag lyssnade ngt avsnitt i början men tyckte den var lite tramsig, den kanske har tagit sig.
Åh nä fick precis reda på att min bästa väns JRT har en tumör i hjärtat och måste avlivas Jävla skit och piss...
Var finns den nu? Jag har letat både på SR där den var innan uppehållet och på andra poddställen, men får inte upp några nya avsnittHundpodden Vår bästa vän!
Var finns den nu? Jag har letat både på SR där den var innan uppehållet och på andra poddställen, men får inte upp några nya avsnitt
Tack! Jag var inne och letade på "vanliga" podden, men tänkte inte att titta under den gamla versionen. Hos mig har de fortfarande en bild som det står ARKIV på, lätt förvirrandeLigger där den låg för läänge sedan, då den hette Vår bästa vän arkiv!
Vet inte vad du har för telefon, men på min iPhone går jag bara in på standardappen Podcasts och så heter podden ”Hundpodden Vår Bästa Vän”. Så har du lyssnat på SR-produktionen innan behöver du nog söka om på namnet för att få fram nya plattformen!
Jag är så dålig på att förklara, men hoppas det hjälpte lite i alla fall.