Med tanke på den nästan instinktiva misstroendeförklaringen mot veterinärer så kan jag sätta pengar på att där är trubbnpsuppfödare också...Du kan börja med Groendaluppfödare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på den nästan instinktiva misstroendeförklaringen mot veterinärer så kan jag sätta pengar på att där är trubbnpsuppfödare också...Du kan börja med Groendaluppfödare
Gissar att det är 50/50 hobby veterinärer och folk vars gammelmormors mosters mans kusin varit med om något liknande "och det löste sig utan operation!!"Men hur kn de få medhåll om att låta tänder växa in i gommen? Jag fattar verkligen inte
Med tanke på den nästan instinktiva misstroendeförklaringen mot veterinärer så kan jag sätta pengar på att där är trubbnpsuppfödare också...
Nyhetsbrev från hundshop. "Kemisk kastrering, fira alla hjärtans dag"
Hur tänkte de där
Orkar inte sitta och rota i alla, blir så less på folk. Du får regga kennel så du kan vara med i roligheterna@Migo, skulle någon av de som beter sig sådär vidrigt råka föda upp vinthundar så får du gärna hojta till lite...
haha!Orkar inte sitta och rota i alla, blir så less på folk. Du får regga kennel så du kan vara med i roligheterna
Why am I not surprised...Den som var värst och startade tråden föder iaf upp Groendal med enbart utställningsmeriter. Sist jag kollade klassades de som en bruksras
(Jepp, jag var nyfiken och gick in på hens hemsida)
Mycket roligare att prata skit om nån som inte kan försvara sig. Blir så pinsamt när man ljuger om nån och denne dementerar.Jävligt ouppfostrat att starta en tråd om @Migo o hennes hund som hon inte kan läsa.
Vänta nu härMed tanke på den nästan instinktiva misstroendeförklaringen mot veterinärer så kan jag sätta pengar på att där är trubbnpsuppfödare också...
Nä det är segt som tusan och han lär väl få leva med en ful tå. Jag hoppas bara inte tassen ska ta skada i längden av det då just den tån gör att det blir lite snett (märker att den klon inte slits som dom andra då tån ligger an snett mot marken). Den tåns trampdyna ligger inte direkt mot marken, utan mer utåt så han har skapat liksom en ny trampdyna av päls. Trodde han ev skulle få problem under vintern när det blev kallare, men inget alls. Det ser fint ut så han får vara så. Känns mer som en skönhetsgrej nu. En veterinär nämnde tåamputation och det känns långsökt så länge han inte har problemMen fy! Jag minns att du skrev om det där förra sommaren, men trodde att det löst sig nu
Jag hann läsa en del i inlägget - tänk att folk ska ha så svårt att hålla sig till ämnetGjorde misstaget att fråga i en fb-grupp för SKK-Uppfödare hur de brukar göra med prisavdrag och så för valp med bettfel. Fick 25 svar som dumförklarade min veterinärs bedömning av tänderna, ett antal tips om att hundar inte har ett dugg ont av att inte kunna stänga munnen pga hörntänder som sticker upp i gommen och tips om att avvakta och se om det växer bort. Ingen av dem har ens sett bild på bettet. Och de blev jättekränkta när jag bad dem låta bli att ge veterinärmedicinska råd om en hund de aldrig sett.
Registrerade uppfödare. Jag blir mörkrädd.