Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara ge upp o köp en valp.. Lämna ut den på foder senBajs alltså
Det har i dagarna fötts en kull valpar efter en kombo jag finner sååååå intressat på alla plan Linjer, mentalitet, index, exteriört.
Jag har inte tid.
Jag har inte råd.
Vi har inte plats. Eller nja...allt är relativt
Vi har inte tid.
Jag har ingen plan inför en ny hund.
Det är vaninne att köpa in en valp till aveln.
Vi har inte tid.
Vi har inte råd.
Jag har ingen plan.
Faaaaaan. Och dessutom är det en uppfödarkollega som bara bor 15 min bort som har kullen
Kullpappans kullbror har vi själva funderat på att använda. För oss helt nya och mycket intressanta linjer.
Tikens pappa har vi försökt använda men parningen blev skit så vi gick miste om de linjera. Ovanliga linjer i sverige pga import.
Tikens morfar har vi i själva parat med och det blev vår bästa kull.
Vi har inte tid.
Vi har inte råd.
Jag har ingen plan med en valp i nuläget.
Kunde människan inte gjort den här kombon om 2-3 år
Och jag förstår inget alls............klart du ska haBajs alltså
Det har i dagarna fötts en kull valpar efter en kombo jag finner sååååå intressat på alla plan Linjer, mentalitet, index, exteriört.
Jag har inte tid.
Jag har inte råd.
Vi har inte tid.
Vi har inte tid.
Vi har inte råd.
Jag har ingen plan.
Faaaaaan. Och dessutom är det en uppfödarkollega som bara bor 15 min bort som har kullen
Kullpappans kullbror har vi själva funderat på att använda. För oss helt nya och mycket intressanta linjer.
Tikens pappa har vi försökt använda men parningen blev skit så vi gick miste om de linjera. Ovanliga linjer i sverige pga import.
Vi har inte tid.
Vi har inte råd.
Tänkte precis som @Wingates. Kan ni inte köpa och slänga ut på foder eller liknande?Bajs alltså
Jag har inte tid.
Jag har inte råd.
Vi har inte tid.
Vi har inte tid.
Vi har inte råd.
Jag har ingen plan.
Vi har inte tid.
Vi har inte råd.
Foder= 2 kullar....ren förlust om en kull får mindre än genomsnittet, och ännu värre, om det blir en ledanmärkning! Vi ligger redan ENORMT mycket minus. Inte för att avel handlar om pengar men någon form av ekonomiskt ansvar måste man ha när man har barn och lån.Bara ge upp o köp en valp.. Lämna ut den på foder sen
Men dina valpar är ju som myror i storlekOch jag förstår inget alls............klart du ska ha
Sa hon som sitter här med 6 valpar mellan drygt 4 mån och snart 6 mån
Ascot har sen i fredags varit sitt vanliga glada jag!. Då vi inte vågar riskera att vi missar att han äter ngt så har han fått ha på sig munkorg ute (med tanke på att cykelhandtag är ätbart så känns det som det mesta går att äta ). Blev lite förvånad hur väl han accepterade munkorgen, trodde jag skulle behöva träna lite igen. Han har inte haft på sig munkorg sen han var 7-8 månader (blir 3 år i mars) då han efter en ordentlig maginfluensa bestämde sig för att äta ALLT bajs som han kom åt (för att sen kräkas upp det). Måste ha betingat munkorgen bra då för han stoppade direkt in nosen när jag tog fram munkorgen . Sen tycker han visserligen att han ska ha ”godis” (foder kulor) var fjärde metet för att han är så duktig men men .
Visa bifogad fil 10803
Har även noterat att INGEN vill hälsa nu när han har munkorg på sig . Förståligt förstås, ni ser ju hur farlig min lurvboll ser ut .
Han är blandras, jakt golden/BC .Vad är det för ras på herrn?
Hahah exakt rena dödsmaskinen! Bäst att folk ser upp!Rena rama dödsmaskinen @Acto !
Men skönt att han tog munkorg så bra!
Skälliga,hoppande,skitiga,fotbollsspelande grisar. Men slutresultatet ska bli 3. (det är dubbletter av alla 3 paren)Men dina valpar är ju som myror i storlek
@FrauleinLeo Hur är nätterna förresten? Sover lilla token?
Foder= 2 kullar....ren förlust om en kull får mindre än genomsnittet, och ännu värre, om det blir en ledanmärkning! Vi ligger redan ENORMT mycket minus. Inte för att avel handlar om pengar men någon form av ekonomiskt ansvar måste man ha när man har barn och lån.
Och jag är ju hundlös sen Calibra åkte. Skägget räknar jag som soffkudde typ
Men ingen ny hund in så länge Mamma Mu är så pass allert som hon är.
I år har vi bokat in en parning i April, en långweekend i Prag med kompispar i maj, en resa till sardinien med ungarna i juni, valpkull (förhoppningsvis) i Juli med leverans i september och takomläggning i detta
Nä...vi har inte tid och råd!
En tanke är ju att Mamma Mu kanske inte är så allert jättelänge till. Hon är väl 10 år nu?
Ja hon blev 10 nu i januari. Men är riktigt fräsch och har inte dragit ned på farten mer än lite åldersbekvämlighet. Hon kan hänga med i några år till om inget plötsligt händer. Har många bekanta med Schäfrar på 13-14 år.
Så man får ju kalkylera med att hon är kvar ett bra tag till. Hennes far blev rätt gammal.