Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska troligtvis köpa hund efter runt mars nån gång, efter flytten, Funderar lite på En Grand Danios. nån som kan berätta lite mer om rasen? Har läst på "rasen hemsida" eller vad man ska kalla det....
Jag skulle vilja vet vad ni tycker personligen om rasen.
för och nackdelar osv
Jag tycker de är väldigt läckra att titta på, alla jag träffat har varit väldigt vänliga och goa. Men när jag fick kopplet i min hand var den inte lika go längre. Jag tycker jag är en rätt så redig tös men fy vad jobbigt det var om hunden bara ville mot ett träd, spanade efter en människa som såg intressant ut (så kopplet sträcktes).
*puh* jag lämnade över kopplet illa kvickt. Hunden var inte ouppfostrad utan det kändes bara som att han var så STOR och så STARK att det behövdes inte mkt.
Jag och min sambo har bestämt oss för Gand Danois när nästa valp skall införskaffas.
Det bästa vore om du tog kontakt med en uppfödare nära dig,
då får du chansen att träffa vuxna djur och samtidigt fråga ut uppfödaren som kan MYCKET om rasen .
Hundavel & Ras
Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
Kropp & Själ Det är väldigt vanligt att känna obehag vid avslappningsövningar. Det gäller att härda ut och att försöka möta känslan utan att värdera...
Ekonomi & Juridik Det med tak på hälta togs bort för ett bra tag sedan, var inte många år det fanns.
För mig så tycker jag det är värre med att rabbaten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.