Demon

Trådstartare
Ska troligtvis köpa hund efter runt mars nån gång, efter flytten, Funderar lite på En Grand Danios. nån som kan berätta lite mer om rasen? Har läst på "rasen hemsida" eller vad man ska kalla det.... :confused:
Jag skulle vilja vet vad ni tycker personligen om rasen. :)
för och nackdelar osv :banana:

Jag tycker de är väldigt läckra att titta på, alla jag träffat har varit väldigt vänliga och goa. Men när jag fick kopplet i min hand var den inte lika go längre. :D Jag tycker jag är en rätt så redig tös men fy vad jobbigt det var om hunden bara ville mot ett träd, spanade efter en människa som såg intressant ut (så kopplet sträcktes).

*puh* jag lämnade över kopplet illa kvickt. Hunden var inte ouppfostrad utan det kändes bara som att han var så STOR och så STARK att det behövdes inte mkt.

Det är jag det... :) vet ju många som älskar rasen.

Jag och min sambo har bestämt oss för Gand Danois när nästa valp skall införskaffas.

Det bästa vore om du tog kontakt med en uppfödare nära dig,
då får du chansen att träffa vuxna djur och samtidigt fråga ut uppfödaren som kan MYCKET om rasen .

Lycka till

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 964
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 703
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 500
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 968
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar