Det var inget gillaknappande. Du skriver om dessa skrikande, gapande, slitande människor.För att kunna bemöta det påståendet får du nog visa mig det citatet jag skulle ha gillat ( antar att du drar den slutsattsen pga att jag gillat nått inlägg)
Jag kan inte påminna mig hur det beteende du nämner skulle te sig eller situationen du hänvisar till.
I bland trycker jag på gillaknappen för att det finns nått specifikt i det jag gillar, det behöver nödvändigtvis inte betyda att jag håller med om vart enda ord.
Det är bara jag som gjort något liknande (och någon som kastade sig över en hund och ett vedträd).
Alltså bara jag som luggat, bara jag som sagt skarpt NEJ! i hela tråden.
Det är mina gärningar som beskrivs som djurplågande till den gräns att jag skulle blivit misshandlad om jag agerat så i dobbis hem.
Och biten i andras om jag föste undan hundarna. Men bitandet bjuder jag på. Det är ju hundar som inte vet bättre.
Jag vet ju att du inte ens hade behövt fundera på mitt uppträdande om jag gästat dig. Jag är ingen skrikande, rytande, slitande dåre som korrigerar andras hundar så dom blir traumatiserade. Tvärtom.
Men i den här tråden används bara mina exempel som exempel för hur man förstör hundar.