Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sluta generalisera och håll inte på med att försöka anpassa dig efter vad du tror att killar vill ha. Titta dig omkring så ser du att det finns lika många preferenser som det finns förhållanden!
Jag har alltid haft hund, och i princip alla pojkvänner jag haft har också "råkat" ha eller haft hund tidigare. Så på så vis har det inte varit svårt att hitta kille. Däremot har det ofta varit så att vi haft olika SYN på hund vilket var det större problemet och som fått mig att lämna flera relationer.
Nu träffar jag en kille som är en kattmänniska, han har två katter och har alltid sagt att han aldrig tänker ha hund eller träffa någon med hund då det verkade vara så jobbigt med hund... Men så träffade han mig (och mina två medelstora hundar) och blev plötsligt fast Nu vill han ofta åka och hitta på saker/aktiviteter med hundarna, följer med på alla promenader, ibland erbjuder han sig att rasta dom själv..och dessutom blivit van vid att dela säng med både mig och två hundar
Däremot erkänner han att det är jobbigt att jag är så bunden och får planera in saker utefter hundarna, att jag liksom måste fixa hundvakt om vi ska iväg någonstans eller så..
Men än så länge verkar han acceptera läget
Hästmänniskan Tror jag måste rensa ut lite kläder jag inte använder 🙈 jag är just nu inte regelbundet i något stall, så måste ha något ställe jag kan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.