Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Tryck gärna på min Pinata om ni inte har nåt annat för er så här en fredagskväll ;-)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Någon som kan hjälpa med passköp? :) Ressa isåfall hästar för 1.155 000 e till Thule =)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har ressat två pållar till dig nu, men det kan ta ett bra tag innan jag köper tillbaka dem så du vet. Jag måste nämligen iväg strax. Men skicka ett pm till mig på howrse när du köpt dem och lagt ut nya så köper jag tillbaka så fort jag ser det:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Vilken pinata är folk på? Satsar ni på Euronotus?

Är på nr 9, ett klick till sen är jag på 10. Funderar på om jag har någon chans eller ej...Har hittills aldrig fått gudomliga i något evenemang.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag satsar :P Är på nr 13, 60 poäng, 15 till så ska jag validera mål två så är den klar ^^
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

GAAH!! Kollade vad jag hade för bonusgrejer och hittade ett paradpaket! Det är ju för sent nu. :arghh: Vad ska jag göra med det? Spara tills vidare kanske?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 194
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
521
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp