Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag är avundsjuk. :D

BLUPar jag nu blir jag av med alla mina, så jag får väl köpa med pass eller diamanter ..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Alltså, vissa som får jättehöga färgbonus-poäng har ju matchat skitfult. :wtf:

Är det bara att slänga ihop de omatchande resterna på en häst och skicka in, månne? ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det står ju hur många poäng du får per del - spelar ingen roll om det matchar eller ej ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Grattis
Bärnsten är fullt utrustad!
Den finns på ditt konto inom kort.


...Det var inte meningen från början, kan inte säga att jag har satsat på Bärnsten :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Och jag upptäckte idag att hästarna bara är kvar i några dagar, så jag har förlorat en del hästar som nästan var färdigutrustade för att jag inte läste ordentligt från början :banghead:
A ja, satsade inte på Bärnsten i alla fall.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL
Jaha, efter typ 14 paradpaket, så är bärnstenen min sen ett par dagar tillbaka, men nu sitter jag med 9 sadlar, 6 träns, 39 :O schabrak, 5 luvor, 11 benlindor och 5 snoddar.... Jaha, bara vänta på att få en ny häst om dagen att utrusta :P Hoppas jag hinner få ihop till ett nyxpaket, har 290 poäng... Har hitills plockat ut en Hestias, ett yhorn och ett harmoni :) Kommer jag inte upp till nyx, får det bli vad jag har råd med.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Blä, vill sätta en ny päls på min häst men den har vingar och det har inte pälsen... :banghead:
Kan man få bort vingarna på något sätt (förutom vid ev kommande event)?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tror att du kan sätta pälsen ändå, men vingarna kommer inte att synas. Törs ine svära på det dock. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jamen visst ja, det är ju om man sätter vingar efter pälsen det blir så. Då vet jag tyvärr inte. :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Jag försöker vara taktisk. Saknar 3 gyllene delar men har 1000 p så jag kan byta in mot en gyllene del fast om jag gör det och inte får de två sista så har jag ju slösat bort poängen som jag kunde ha använt till andra saker... :sneaky: :banghead:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Jag är i behov av pass. Är det någon som är intresserad av SÄ, SM-föremål eller något annat?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

ÅH vill verkligen vinna Bärsten men har tränset & luvan kvar! :(

Får trösta mig med att jag slösade 10 pass på Titans utmaning och vann utöver massa tråkigt (hur fan vinner vissa så hiiiiiiimla grymma saker?! :cautious:;)) två vildhästar utav rasen Przewalski, det var himla kul, mina två första! :D

Kan dom para sig? Vann en hingst och ett sto :p:p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har luvan, sadeln och skorna kvar på Bärnsten, tror jag ska ge upp och använda mina poäng till annat, kommer ju inte få alla tre sakerna tills i morgon. :meh:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Jag glömde att det var sista dagen idag, så hann inte utnyttja de sista poängen...

Har provat Titans utmaning, ingen vildhäst men en Afrodites tårar, en Hermes bevingade stav och en Femte elementet (aldrig använt, men verkar vara eftertraktat bytesomjekt :D).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 202
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
929
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
561
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp