Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Har en förfrågan till en vän på howrse. Användaren Ros_Vitta skulle behöva hjälp med att acceptera ett byte för att validera målet på pinatan. Tyvärr har jag redan slösat bort alla mina byten även fast jag har pegaskonto.

Hon kan tex tänka sig att ge 2 f-stenar emot ett yhorn. Eller om det finns någon vänlig själ här som kan ge nån liten "skitgrej" i gåva istället. Ex hypnos, pandoras eller något i den stilen.

Hon hjälpte mig med det målet tidigare i veckan så känner att jag skulle vilja hjälpa henne och frågar därför er trevliga bukefalister ;)

Skicka ett pm till henne bara om ni kan hjälpa till :)






Hur går det för alla i eventet? Satsar ni nåt?
Jag har satsat en del och även slösat bort många pass. Så har 269/1000 på nr.19
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Hej, har inte skrivit förut i tråden, är väl lite lätt osocial ;)

Jag spelar på den internationella sajten, men det sista har jag inte tid till nåt känns det som. Hur funkar det med co-manegment? Och är det någon som skulle vara intresserad?

Jag heter Teilani där med.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ja, det kanske är smidigare om jag säger vad jag heter :p

Shindeagan är det :)

hemlig, sain__anger och Nizhoni: Jag lägger till er!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*
Har 2 klick kvar på min pinata nu om nån behöver ett sista klick. Behöver fortfarande ett sista klick själv!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Husdjuren finns inte att skaffa längre, utan finns på hästar sen förut. Hästarna kunde leka med sitt husdjur och fick då extra poäng i sin träning, om jag minns rätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 194
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
521
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp