Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Är det någon här som föder upp nokotor och har något över 613 i gp att erbjuda? Antingen betäckning eller hästar att sälja? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har grattat :)

KL
Vad glad man blir när man försöker få 1 eq i en tävling och lyckas få 2. Jamen grattis till den som fick 1 då....
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nu har jag gjort nåt jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag har köpt 10 pass för riktiga pengar :o. Jag som lovade mig att jag aldrig skulle slösa riktiga pengar på spelet....Men jag vill ha den gudomliga :d, det blir min första i så fall.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Mina hästar är för bra för att vinna endast 1 e.
Den som har varit närmst är arab/welsh-korsningen Tanella, med 350GP och 90 färdigheter. Heja Tanella, jag tror på dig jag!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Se till att den här dålig hälsa och moral innan du anmäler så går det bättre (eller sämre snarare ;) )
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tanella kom 5e i hopptävlingen Falsterbo Jump. Du har tjänat 1 Equus. (moral: -3.5)

Hurra för Tanella, min absolut sämsta häst!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kriterierna för att kunna köpa VIP-kontot är att antingen ha köpt fler än 100 pass eller placera sig topp 50 på vissa rankingar, tex allmän ranking. :)

Jag tillhör också en av de utvalda. Spännande men väl dyrt tycker jag, 10 pass per månad! :crazy:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ja, det var dyrt. Har inte fått mer info än att jag är en av de som fått möjlighet att använda det. Känns som 10 pass är väldigt mycket!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

fick också erbjudandet, är väl inte sådär jättenyfiken då jag i princip lagt ner howrseandet - men är lite nyfiken på de bevingade enhörningarna dock :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag också. Men tio pass per månad?! Helt galet ju. Köper inte pass alls, utan hankar mig runt på att sälja hästar och passhästar. Jag lyckas hålla pegaskontot aktivt så, men mer blir det ju inte (vilket förmodligen är själva idén). Ska bli kul att testa i alla fall.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Någon om kan hjälpa mig med passköp? Ressa för 2 300 000 till mirtai i så fall :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
510
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp