Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL på mig själv

Då har jag lagt ner eventet för nu. Pengar slösade på hjälp av vänner och två yh öppnade. Klarade nr 13 (tror jag det var). Ska nog spara pass nu tills nästa gång en gudomlig kommer ut på marknaden istället.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Någon som kan hjälpa mig med passköp? Ressa pållar för 1.000000 och 412 000 till mig då. Heter samma där som här:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Oj, nytt event på en gång! Har aldrig riktigt orkat anstränga mig med maskinerna, men en vindhäst till vore ju inte helt dumt...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har du fått hjälp? Annars kan jag ressa :)

Jag vill också ha hjälp med passköp, ressa 1 033 000 till Crossline!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag vet inte riktigt vad jag gör med mina ridcenter-tävlingar, men tydligen har jag gjort något rätt med min cutting-tävling, som snart har rosett. Men hur ska jag göra för att de andra tävlingarna ska bli bättre?

 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har ressat åt dej :)

Har också funderat på de där tävlingarna... Men mina går inte direkt upp nått alls, vettetusan hur jag ska få dom att bli rosett-tävling
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Jag pysslar lite med eventet som är. Skulle behöva låna en häst med svartfläckig-blanket päls (säkert nån felöversättning nånstans ;) för att lägga till sängs. Någon som har en som kan låna ut?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Jag pysslar lite med eventet som är. Skulle behöva låna en häst med svartfläckig-blanket päls (säkert nån felöversättning nånstans ;) för att lägga till sängs. Någon som har en som kan låna ut?

Jag köpte en för 85000, gjorde uppdraget, verifierade, och sålde vidare på 5 minuter :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag köpte en för 90000. Har inte kollat om den blivit såld än, men gick ner en tusing i pris för säkerhets skull :)

Edit: nope, inte såld än.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 175
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
510
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp