Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det ante mig att de ville ha mig för mina pengars skull. :p kommer inte skaffa vip, spelar inte tillräckligt aktivt för att det ska vara värt det.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Fick också mailet om att testa vip :) Jag skulle nog tycka det va lite kul, men för tio pass? Nej tack...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

nu fick jag min inbjudan till test-servern.. dock lagom tajmat då jag inte kommer vara hemma på hela helgen :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Samma här, kommer inte sitta vid howrse på flera dagar :p

KL

Någon som kan sälja en häst för ett pass till mig och sen köpa tillbaka en för 1 pass?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

70 poäng kvar för att få gudomliga. Dvs behöver fler pass/ymnighetshorn. Jag som inte vill lägga fler riktiga pengar. Ska jag ha slösat 115 kr irl och förlora på målsnöret? Sur :arghh:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har också typ nått sånt kvar, har 43 poäng, men ska försöka få ihop mer... Stackars mina vildhästar! dom kommer få bli gamla i förtid haha :p

KL
Vad tycker ni om testen av vipfunktionen? :) om dom bara sänker priset skulle jag mycket väl kunna tänka mej det :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har reserverat till dig nu, var tvungen att köpa en först för jag hade ingen skräphäst tydligen.... O_o :p Du ska reservera två till mig också va? För annars får jag på tok för mycket pengar :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ressat tillbaka!

Vill någon hjälpa mig och sälja en häst för ett pass (och såklart ressar jag tillbaka en också.)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Den för 30 000 kunde jag inte köpa (förrän om 10 dagar) för det var den jag sålde till dig. Om du har en annan får du gärna byta, annars köper jag den om 10 dar :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Just det, dumt tänkt av mig.
Har ingen annan skräphäst, men kan sälja en annan som jag köper tillbaka om 10 dagar?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lyckades precis få fram den gudomliga maskinen. Enbart för att konstatera att jag behöver slösa 24 (!) pass för att få hästen. Brukar det vara så extremt?! Kan inte komma ihåg att jag lagt ner mer än 6-7 pass tidigare när jag lyckats få en gudomlig häst.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Samma här...och jag har redan lagt ut pengar irl för första gången för att köpa pass - och så räckte det inte ens :(

KL
Jag är i behov av en hel hög pass för att kunna få den gudomliga i detta event.
Har dessa SM-föremål att byta med:

- Filotes klapp 7 st
- Molntapp 3 st
- Kronostimer 3 st
- Filosofens sten 1 st (ev 2)
- Fruktbarhetstrollspö 3 st
- Afrodites tårar 2 st
- Artemis pil 1 st
- Medusas blod 18 st
- Helios stråle 8 st
- Guldäpple 4 st
- Harmonipaket 1 st
- Det 5e elementet 1 st
- Ungdomens vatten 10 st
- Poseidon-paket 1 st
- Hypnostäcke 1st
- Hermes bevingade stav 1 st
- Morfeus armar 1 st
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Såg först nu att jag inte har några byten kvar denna vecka - och bara 3 nästa vecka eftersom jag har vanligt konto. Skit också (om man får säga så).
Men är fortfarande öppen för förslag på byten.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Spelaren Obegriplig köper oftast Morfeus och det 5e elementet. Kolla med henne. :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 140
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
510
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp