Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

+ Mirtai och Trott


Tack! En hel jäkla vetenskap alltså :p Jag ångrar mig lite smått nu att jag köpt en massa hästar, blev plötsligt en massa merjobb och tänkande :p

Men en fråga till, vissa av mina hästar har ypperlighetsstjärnor, vad är det? Jag antar att det har något att göra med deras bästa egenskaper att göra?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ypperlighetsstjärnos får hästen i de färdigheter den har minst 100 i genetisk potential. Den första stjärnan kommer vid 100, sedan är det en ny stjärna för varje påbörjat 10-tal. Ju mer stjärnor, ju bättre genetiskpotential på hästen :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Nu har jag fått fram min första gudomliga :D :D
Det kostade mig lite pengar irl, vilket jag inte är helt säker på att det var värt, men nu är gjort gjort och lite kul känns det. Okej, mycket kul ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Är det fortfarande fullblod i topp på fredagens GrPr? Har inte varit aktiv på ett tag så vet inte om det ändrats? Tänker så man inte köper fel ras liksom:p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

"Grattis! Du hittade precis en relik.
Du kan byta den mot en tandborste vilket tillåter dig att gräva två gånger per 12 timme."

Haha!! En tandborste? :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Vilken bra start på dagen! Jag hade egentligen tänkt köpa 10 pass igår, men sen tänkte jag att jag väntar tills imorgon (idag), och när jag loggade in i morse hade jag fått mail om en privat försäljning från Howrse. Köp 10 pass och få hästen Pärlan. Så jag gjorde det, nice att få en gudomlig bara sådär:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Nu har jag lyckats att få mitt ena sto nå 100 BLUP. Så var hittar man bra avelshingstar nu då? :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du får kolla under betäck mitt sto, annars får man fråga runt om någon kan erbjuda en privat betäckning till en med en bra hingst:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack!

Har en fråga till :p

Är inne på att sälja några av mina hästar, men när jag går in på "Sälj en häst" så kommer bara 15 av mina 42 hästar upp i listan. Vad är det som gör att jag inte kan "välja och vraka" bland mina hästar och sälja de jag vill?

Jag trodde först att det var någon 10-dagarsregel, att jag inte kunde sälja hästar jag just köpt, men jag kan inte heller sälja vissa av dom som jag haft väldigt länge.

Jag har dock inte spelat i 30 dagar ännu, om det kan ha något med detta att göra?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

men du kan väl skriva in namnet på hästen du vill sälja? Tror inte alla mina hästar kommer upp automatiskt heller....
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
nån som vill hjälpa med passköp? Ressa isåfall hästar för 1 247 000 e till Thule =)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

men du kan väl skriva in namnet på hästen du vill sälja? Tror inte alla mina hästar kommer upp automatiskt heller....

Du kan även gå in på hästens sida och klicka på knappen bredvid namnet och sen på "sälj".

Men såklart. Tack!

Jag har försökt skriva in hästens namn några gånger, och fått upp meddelande om att jag inte kunde sälja, men tydligen har jag bara glömt stor bokstav :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
510
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp