Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Hejsan hoppsan :D Har låtit spelet vila i nästan ett år men är lite sugen på att börja spela igen. Är allt som vanligt eller har det skett några förändringar som jag borde veta om? :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Nån som vill hjälpa mig med passköp? Reservera en häst till Singer för 126 000 :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

tack, ressade en annan häst tillbaka :) (Du hade förresten ressat två hästar till mig, men köpte bara den ena ;))
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kom på att jag också behöver hjälp med passköp. :D Om någon kan reservera för 1 721 000 equus.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

skumt, måste kolla efter igen, men båda var på samma summa iaf :p

skumt, nu var det ingen häst kvar, och då köpte jag bara en :rofl:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det kan vara så att den andra hästen va ressad av mej :) När jag såg här i tråden att du köpt, så avbröt jag försäljningen :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Någon som kan hjälpa mig med passköp? PM:a på howrse i så fall för aktuell summa :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Skitevent! Jag hade precis tagit fram tvillingar på mina enhörningar, och så går jag in och gräver i eventet. Först fick jag donera 30.000 till OW, och sen gräver jag fan ta mig upp ett nytt hinder där man skulle ta fram tvillingar. Varför grävde jag inte innan min enhörning födde sina tvillingar bara? Blä!:p Fick jag slösa fruktbarhetstrollspö i onödan liksom.:(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Jag fick just i uppdrag att rida i brant terräng i 5 timmar. Hur sjutton gör man det? Det tar mer än 100 % energi..

Annars har jag tyckt det här eventet varit helt ok, kanske för att jag inte fått några omöjliga uppdrag :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
509
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 197
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp