Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Hej på er!

Har börjat spela howrse igen, efter ett uppehåll på typ 100 dagar! ^^
Nu jäklar... ;)

/troyeblemaker
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kan någon vänlig själ hjälpa mig med passköp och ressa två hästar för 1 570 000 equus? :) O'Hara heter jag på Howrse.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack! Har reserverat två skräphästar åt dig. Gör vad du vill med dem. ;)
Är detta hästar som du vill ha tillbaka?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Fördömda sanddynerna är ju borta :eek: Skulle de inte vara till den 4e?
Nåja då slipper man ju spela det mer. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Yaaay lotteri på ingång :) Lägg till Fishli om ni är aktiva och vill byta lotter..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag som alltid skaffar massor av lotter och slösar pengar och aldrig får nåt riktigt bra. Få se om jag lyckas hålla mig bättre denna gång :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Har precis börjat spela så jag hoppar in här! Heter Ascot om någon vänlig själ vill lägga till mig som vän :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag lägger också till dig, Linta även där :)

kl
Jag vill hemskt gärna ha lotter, har själv skickat till alla som i min lista som inte har fullt, och som har varit inloggade den senaste månaden. :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Lägger till dej med =) Thule där

kl
Har rensat i vänlistan, så nu är det bara folk som vart inloggade de senaste 14dagarna med, och dom alla har snart fått lotter =) Bara några kvar som har haft fullt varje gång.
Tänker absolut inte lägga ett enda pass på detta event, fortfarande grinig från förra :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 106
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
506
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 196
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp