Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Har också skickat lott till alla på min vänlista. Tar gärna emot en lott i retur. :p :D Heter Samara på howrse.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Asså jag känner mig lite efter... men hur tusan skickar man lotter till vänner? :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

@tigerflicka: tack för hjälpen! (1 vecka senare xD)


Jag trodde man fick bonuslotter i y-horn men så var dwt ju inte :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

När du går in på Lotteri finns det en rubrik som heter Ge dina vänner en lott (till höger på skärmen), med en rullista under med alla vänner. Du väljer en vän och skickar.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Finns det nån mer som vill bli vän med mig så kan vi byta lotter. :) Jag heter Samara på howrse.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Konstigt, det står bara att jag inte kan ge vänner lotter när lotteriet har startat. Måste man göra det en specifik tid eller?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Är det möjligt att personen registrerade sitt konto efter att eventet startade? Då går det inte att skicka till och från, för att folk inte ska fuska till sig lotter genom nya konton.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Är det någon som vunnit något spännande på lotteriet än?? :)
Själv vinner jag typ bara klöver... :yuck:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ett guldäpple och ett ymnighetshorn är väl det bästa. Två ungdomens vatten också, men det använder jag knappt.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag vann faktiskt ett nyxpaket igår, och ett guldäpple idag! :) Vill ha mer klöver dock så jag kan få en gudomlig, men det lär väl inte hända:p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har vunnit en packe med tre pass, det blev jag glad för!
Annars lite smått och gott som y-horn, filosofens sten, guldäpple å så.
Däremot har jag bara fått ihop ynkliga 435 klöver, så nån gudomlig lär jag inte hinna få...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har den senaste veckan bara fått skit, bara några enstaka klöver, några 100 e, nån ny lott, och har jag tur en filotes eller en SO -_-'
Bäst än är ett y-horn och MA, har iaf fått ihop 904 klöver, så jag hoppas på en gudomlig! Har i snitt ca 9 lotter varje dragning
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Jag har för en gångs skull lyckats få ihop till 28 lotte :O :banana:

Någon som kan hjälpa mej med passköp?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 106
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
504
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 195
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp