Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Upptäckte att jag har massa föremål från svarta marknaden som jag inte använder. Om någon är intresserad av någon pryl så bara säg till vad den är värd för er!

24 st Pandoras ask
15 st Krösus gåva
11 st Apollos lyra
10 st Molntapp
7 st Zeus blixt
5 st Akilles häl
5 st Bonuspaket
4 st Medusas blod
2 st Hypnos täcke
2 st Filotes klapp
2 st Fruktbarhettrollspö
2 st Helios stråle
2 st Artemis pil
2 st Plutos pergament
1 st Filosofens sten
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Helios skulle jag vara intresserad av, båda två. 80 000 e för båda?
(tips, molntapparna kan du sälja styckevis på byteshandeln, jag brukar lägga ut dom mot ca 20 000 e och dom ryker direkt)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Thule =)

kl
JAAAAAAAAA! Jag fick Libonotus i titans! 3 st + 1 jag fick i utmaningen. och då va det två från lagret så hen kostade mej bara 20 diamanter :love:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det får du absolut! Fyra finns kvar.
Lägger ut dem till dig på måndag, mina byten för veckan har tagit slut.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Kan någon gratulera mig för att hjälpa till att klara ett mål? :) Heter Ascot!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Har inte loggat in på några dagar utan upptäckte att det var lotteri först idag. Ska försöka se till att skicka lotter till alla er som skickat till mig :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag köpte och dödade en passhäst som var 28 år men fick inget pass. Brukar det ta lång tid innan det kommer? :cautious:

Men neeeeej! De måste väl vara 30 år för att man ska få pass? Jag trodde det var 25. :banghead::banghead::banghead:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

30 år är det tyvärr.
Är 28-åringen för gammal för återupplivning? Annars kan du återuppliva och döda igen efter 30?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl mig själv

Nån som vet vilka tävlingar som kostar 1800, 600 och 200 equus? De summorna återkommer flera ggr i min ekonomiska historik. :eek: :nailbiting: Har inte tävlat nån häst idag men de finns ändå där.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du har inte köpt lotter? Första kostar 200 kr, sen tredubblas priset ;) 200 600 1800 5400 osv..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Jag fick en hestias igår! :bump::banana:

Dock inget jag direkt använder, är inte aktiv med min avel direkt och avlar inte enhörningar direkt heller, missar konstant alltid betäckningstiden >.<

Någon här som har ett connemara sto och/eller ett tinker sto? Behöver enbart för att avla för trofeer så gp skiter jag fullständigt i :P Så billigt som möjligt ^^

Har en massa sm föremål jag vill bli av med, någon som är intresserad?
Filotes klapp x 14
Molntapp x 1
Artemis pil x 1
Fruktbarhetstrollspö x 2
Apollos lyra x 10
Pandoras ask x 27
Krösus gåva x 17
Svart orkidé x 10
Plutos pergament x 6
Akilles häl x 6
Poseidons sadel x 5
Hypnos täcke x 2
Ungdomens vatten x 1
Poseidons hästskor x 1
Poseidons träns x 1

Har även några Helios och medusas jag kanske kan tänka mig byta bort/sälja.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 106
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
504
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 195
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp