Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan hjälpa dig. Vad heter du på Howrse?

Sen behöver jag också hjälp med passköp, men det tar vi efter jag ressat en åt dig!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Eftersom det här med lotter pågår så blev jag lite förbryllad nu vad jag ska göra med en grej som jag vann :o
Vann nämligen pandoras ask, firade först innan jag upptäckte vad den är till för - jag brukar kunna ta hand om mina pållar så väl att de inte dör - så nu behöver jag förslag på vad man kan använda den till? :D
Gäller även filotes klapp :o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Filotes klapp gör ju så du kan klappa din häst en extra gång under dagen(=extra energi), jag brukar sätta den på hästar jag vill bluppa fort och tävlingshästar. Pandoras ask är utmärkta hyllvärmare, jag har 40 stycken. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag brukar försöka byta bort Pandoras ask, mot andra grejer eller equus. Har också några stycken. :cool:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

I vissa event ska man ibland skicka en häst till himlen, för att något steg senare återuppliva en häst. Så nån ask kan vara bra att ha.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Jag hade 13 lotter och vad vinner jag...

36 x Klöver
4 lotter till nästa dragning
1 000 Equus
5 x Rova

:wtf:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jaha! Aldrig varit inne där :p

Förövrigt såg jag just att Ow har reserverat en gudomlig häst åt mig, har ni också fått ett sådant "erbjudande"? För enbart 20 pass! Eller hur :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Hej alla! Hur går det för er?

Har inte varit aktiv på alls på säkert 2 månader nu, bara loggat in för att sköta om ridcentret. Börjat plugga och haft annat för mig så har helt enkelt inte haft tid, men tänkte kanske börja lite igen. Ska iaf inackordera mina hästar nu och börja sköta om dom hehe

Alla som vill ha lotter skicka pm så ordnar jag det :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tar det rätt lugnt just nu, särskilt i eventet i sig. Får ju bara skräp trots mer än 10 lotter flera gånger.
Har skickat lotter till alla på vänlistan så tar gärna emot också, heter mysfilt där ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Såg att du hade skickat så skickade en lott tillbaka :)

Jag hade ingen aning om att det var lotteri förens jag loggade in idag, men hade visst vunnit ett guldäpple och lite annat smått :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl
Har skickat lotter till alla på vänlistan.
Om ni vill skicka tillbaka heter jag tigerflicka även på howrse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 106
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
506
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 196
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp