Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL*

Någon som vill hjälpa mig med passköp? pm:a nixehen på howrse isåfall! :)

Och också: Någon som vill köpa nyx-paket? Har en drös. Säljer dem för 4pass eller 2 för 7pass.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Vilket event alltså! Man gräver upp reliker som man byter mot dynamitgubbar så att man kan gräva upp fler reliker. Suck!:grin:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

När man har bytt till sig det sista verktyget börjar man samla till gubbar istället. 20 reliker för en dynamitgubbe:) Men det är totalt onödigt, för du gräver bara upp en ny relik med din nyvunna gubbe ändå.:mad::p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Någon som grävt upp nått bra på eventet?
Jag har iallafall fått blixt och f-spö som bäst, hade hoppats på lite roligare föremål.

Kan säga jag inte gillar detta event, än mindre när en fet spindel satte sig ivägen och enda få bort den med y-horn. blev jag vänta 24timmar grrr.

Lycka till med eventet // Beatrech på howrse
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det enda bra jag fått är f-spö, Helios, filotes och Akilles. Men man vill ju ha t.ex. det femte elementet, Morfeus och den förtrollade pumpan:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har fått en Kronostimer, annars bara skräp...
Tråkigaste eventet någonsin..
Tycker tyvärr bara att eventen blir sämre och sämre och fler och fler..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har faktiskt fått et 5e element men annars mest skräp.

Nu grävde jag upp en mumie och uppdraget var "Föd tvillingar". Jag tror jag väntar 24 timmar, jag är inte ens gravid... (OBS ironi).
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Är också på det uppdraget, ska nog också vänta eller så använder jag f-spö vid min eh-betäckningstid...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har slösat bort pass, helt i onödan -_- har man väl använt ett så har jag svårt att låta bli dom andra, vilket innebär att jag har 33 ben, och inga pass/diamanter kvar *dumma mej*
Fått en pumpa, det är det bästa...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag köper aldrig pass men de få jag får tag på används alltid upp supersnabbt..
Det är som att fenomenet spara inte existerar i min värld :(
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

fick uppdraget ikväll att "ta hand om ett föl"... Vad gör jag då? :confused: Provade att ta ett av mina föl och leka/mata/osv, och sen natta, men det räckte inte :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag brukar ta hand om det: leker, matar osv och nattar det sedan. Det har funkat för mig.

*kl*

Vad är Frizonen bra för? Varför slänger man hästar där istället för att t.ex. sälja?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
509
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 197
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp