Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag kan sälja ett! Lägger upp det som gåva till dig och sen en häst för 2 pass, det är enklaste sättet eller hur?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

haha, nej det är ju lite osmidigt att man måste skriva exakt stavning, och att den liksom inte fattar ändå bara ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Har en hestias till salu. Har för mig att jag sålt till någon bukare förut? Enklast om det är någon som har en avelspartner så att jag kan ressa tillbaka häst + föl på en gång.

Är bäst om ni PM:ar saint__anger på howrse, glömmer bort att kolla här rätt ofta :p:o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det beror på vad det är för något föremål. T.ex. kronostimer går lätt att byta för 200.000 equus:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapp

Någon om vill hjälpa mig med passköpp? PMa på Howrse för summa då eftersom den kommer röra sig lite nu.

Sen söker jag fortfarande det femte elementet om någon vill sälja? Betalar 2 pass/styck!:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Fy tusan vilket tråkigt event :( får bara reliker, och nu senast Zombies privilegium, tjohoo. har 3/54 ben.. :banghead::banghead:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag får också massa reliker, och jag har 12/54 ben. Jag är bara ute efter sm denna gången. Jag vill också hitta det femte elementer och MA som vissa gjort, men jag får bara skit!:mad: Och hästskrället vill jag inte ha heller (men jag kan ta den om jag mot förmodan skulle hitta alla ben bara sådär utan ansträngning:D:p)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Enda fördelen är ju att alla har samma villkor, men man kan ju inte ens tävla eller något för att det ska gå snabbare.. Och finns det en "vinstplan" att man kan hitta MA?? O_o Den har inte jag hittat..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Och där fick jag i uppdrag att vinna 1 equus i en tävling, eller vänta i 24 timmar. Åh, jag HATAR vinn 1 equus målet!:wtf:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Brukar också ha svårt med det, men hade en passhäst med 0 i färdigheter och bara 2% hälsa och den vann 1 eq i alla tävlingar jag ställde upp i :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tror det var lättare i detta event också eftersom alla inte får målet samtidigt. Annars brukar det ju knappt finnas några tävlingar att vinna 1 equus i när alla ska anmäla ungefär samtidigt:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
510
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp