Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl
Nån som kan hjälpa med passköp? Ressa isåfall häst för 953 000e till Thule =)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Jag har ställt in 30 dgr som längsta period för inackordering men ändå kan hyresgästerna skicka förfrågningar på 2-3 månaders förlängning. :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det gäller bara vid första inackorderingen, om de där väljer mer än 30 dagar försvinner ditt center som ett alternativ. Jag brukar avböja alla så långa förfrågningar, har även skrivit på centrets sida att det är så jag gör.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

En fråga till :p

Om jag lägger ut en hingst för offentlig betäckning, kommer då mitt erbjudande försvinna inom x antal dagar om ingen väljer min hingst, eller försvinner "erbjudandet" sas enbart om någon väljer hingsten ifråga? Har nämligen lagt ut min ena hingst några gånger, och erbjudanden försvinner vartefter, men antalet avkommor växer inte. Någon som vet och kan klargöra vad som händer?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Letar efter box till en häst jag använder till gp, det är ingen gp avlad häst utan en som bara anmäls för att få in pengar. Behöver en box med dusch, är det någon som har en ledig och kan tänka sig låna ut till en liten welsh ponny med 350 gp? :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det blir jättebra, har inte heller några byten kvar den här veckan så vi får göra på samma sätt som ni gjorde.

Vad har din welsh för färdigheter?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Då lägger jag ut en häst till dig!

Han har typ inga alls, tror det ligger runt 50 bara :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

ah, då han tyvärr inte aktuell för mitt center. Hade tänkt att jag kunde göra ett undantag om han ändå haft hyfsade färdigheter men det var lite för lite ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
8
· Visningar
504
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 195
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp