Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du kan få en med 1096.36 om du vill? Har sedan ett jättehopp uppåt och så höga pb ger vi inte ut tyvärr...

Åh gärna! :d:d Lär få upp henne till vuxen & klar på 2-3 dagar, annars är hennes mamma också riktigt fin! :)

Det förstår jag absolut! Jag vet hur mycket det krävs för att avla i toppen (Spelade ju högt med Hannos på Engelska sidan) så det är no hard feelings at all! ;):D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

I Hästparaden, vad gör man när hästarna tar slut? :D Har bara Bärnsten kvar och en massa schabrak o annat. :cautious:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Wohoo!!! Ska gå in och kolla nu igen. Jag köpte paradpaket för 20 pass så jag har lite grejer :angel: men varför får man så lite träns måntro?? Verkar komma mest schabrak ju.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Får ni se videoklipp för att få utrustning varje dag?
Jag har fått kolla en dag, men då var det 3 klipp!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Jäklar vad ni satsar på detta event! :o

Jag satsar bara på ÅP till min ständigt sinande källa (börjar bli jobbigt att blupa) och Zeus blixt till ett av mina hingstföl. Känns som att jag sätter ribban lågt. :D
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tänk om man kunde dela med sig på ett bättre sätt, jag har över 3000 ÅP som jag använder mycket sällan :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Får ni se videoklipp för att få utrustning varje dag?
Jag har fått kolla en dag, men då var det 3 klipp!

Igår fick jag inga videoklipp men idag har jag sett tre. Jag brukar gå in i en annan flik och greja medan klippet rullar. :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

oj, jisses! Hur får man ihop så många? :confused:

878 anslutningsdagar och för mycket fritid :o

Igår fick jag inga videoklipp men idag har jag sett tre. Jag brukar gå in i en annan flik och greja medan klippet rullar. :angel:

Samma här, i annat fall får det gå på ljudlös medan jag spelar på telefonen. Gud förbjude att jag har tråkigt i ett par minuter!
Jag fick också se tre idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 202
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
929
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
561
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp