Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapplån.

Är det bara jag som tycker att statistiken för enhöringsfödslar har sjunkit drastiskt med detta eventet? På 21 betäckningar har jag fått en enhörning!

Gillar för övrigt textkorregeringsverktyget starkt, äntligen blir det kanske lite ordning på svenskan!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ja jag håller med, det är svårare att få enhörningar nu under eventet! :meh:

Och textkorrigeringsverktyget behövdes verkligen! :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det har vart trvärtom för mig med enhörningarna. Har fått ovanligt många horn emot vad jag brukar få. Lyckas fått tvillingar två ggr också :D
Men har fortfarande 2-3 horn kvar innan jag klarar Pavos.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl
Jag åker utomlands på onsdag och är hemma igen måndag. Finns det någon som vill hjälpa mig att anmäla hästar till GP och ta hand om mitt ridcenter?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Någon som kan hjälpa med passköp? Ressa isåfall hästar för totalt 2 135 000 e, till Thule =)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL*
Några som vill byta mailadresser till detta eventet?
Lite kul event tycker jag :-). Men det har varit innan va?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 206
Senast: Bison
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
932
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp